Decizii


Vă amintiți episoadele Cluj 2008? Dar Sibiu 2009? A venit momentul pentru Oradea 2013

Baschetul este un sport elegant. Un sport frumos. Unul jucat de oamenii inteligenți. Acestea au fost primele concluzii pe care eu le-am tras după primul meci de baschet văzut pe viu. Sunt convins că mulți dintre dumneavoastră au rămas cu aceeași impresie la capătul primei experiențe trăite la un meci de baschet.

Anii trec și ajungi să vezi sute, chiar mii de meciuri. Te documentezi. Citești și împarți opinii. Despre jucători, sistem de joc, moduri în care se poate câștiga un meci. Și descoperi. Încontinuu. Acesta e farmecul baschetului. Niciun alt sport nu e ca el. În permanență găsești sau vezi noi modalități prin care antrenorii și jucătorii decid meciurile. Este ceva superb. Să stai ore întregi, zile, chiar săptămâni uitându-te la coșul lui Michael Jordan din 1998. Sau mai recent la miracolul de la Sinan Erdem Dome, atunci când orice logică a fost contrazisă de Olympiacos Pireu în drum spre acapararea Euroligii masculin.

Apoi îți amintești că trăiești în România. Dacă ești pasionat și urmărești cu atenție fenomenul baschetbalistic nu ai cum să nu-ți amintești de scandalul din finala EuroBasket 1995. De modul în care Argentina a fost privată de titlul mondial în anul 2002 sau de modul în care Serbia a fost eliminată de Turcia în semifinalele mondialului din anul 2010. Sunt situații grave. E vorba despre greșeli grosolane. De rea voință. Sau de altceva.

Și revii. Îți amintești că ești în România. Rememorezi episoadele Cluj 2008 (sau Cluj 2007 în cupă), Sibiu 2009. La care se adaugă episodul Oradea 2013.

Nu putem să cuantificăm semnificația blocajelor ilegale, a staționărilor în spațiul de trei secunde, a tragerilor continue de tricou, în ecuația unui meci. Ele sunt întotdeauna mai multe de o parte, de aceeași parte și întotdeauna mai puține de cealaltă, întotdeauna de cealaltă. Însă este cert că atunci când vezi cum s-a decis Meciul 2 al seriei dintre CSM Oradea și CSU Ploiești nu prea mai găsești cuvinte.

Nu înțelegem noi în detaliu arbitrajul din baschet, dar nici idioți nu suntem. Deși suntem tratați ca atare. 

Fluieri fault tehnic la bancă după o fază în care pur și simplu nu a fost fault de joc?
Pedepsești o echipă cu greșeală tehnică în tensiunea aceea pentru că a reacționat nevenindu-i să creadă cu ce decizie a fost sanționată?
Vii și fluieri tehnic după ce la cealaltă bancă cineva stă în picioare tot meciul? Și să ne înțelegem: nu doar stai în picioare.
Vii și fluieri tehnic la o bancă după ce în prealabil ai bătut palma amical cu cel mai important om de la cealaltă bancă? Unul care a ajuns până în mijlocul terenului să ceară socoteală arbitrilor?
Vii și fluieri tehnic împotriva unei bănci care nu a fost disciplinată cu o asemenea măsură în patru ani?

Întregul paragraf de mai sus este opera unui singur arbitru. Un tehnic. Cât un meci. Poate cât o calificare.

Sunt mulți care mi-au spus că în aceeași măsură este vinovată și echipa din Oradea. Trebuia să știe cu cine joacă. Trebuia să știe că este urmărită. N-a știut și este pedepsită. Probabil pe merit în opinia unora. Și probabil au dreptate.

Poți să te străduiești oricât să fii corect. Uitați-vă la comportamentul lui Franklin, Dillon, Maric, Stefanovic etc. Nu a comentat nimeni. Nu a protestat nimeni. Oamenii au luptat. Au venit la muncă așa cum se duc alții la fabrică. Fără comentarii. Și ce folos? Primești tehnic când te arde mai rău.

Din punct de vedere propriu și personal consider că Meciul 2 de la Oradea a fost viciere de rezultat. Este o părere. Fiecare are dreptul la una.

Un lucru este cert: dacă în lumea asta există un minim de echilibru atunci unii ar trebui să doarmă prost cel puțin în noaptea după cele petrecute. Însă ironia face ca tot ceilalți să nu poată dormi din cauza nedreptății la care au fost supuși.

Acesta este baschetul românesc. Unul care la nivel înalt, cel puțin, se decide în altă parte.

Foto articol: ebihoreanul.ro



Adrian Micinic / 03 May 2013 / 0:00


Galerie foto


bgdn24 Baschetul românesc...
0 
Sezonul trecut la Mediaș aceiași echipă (Asesoft) se impunea într-un meci extrem de strâns decis după a mea umilă părere după un tehnic acordat lui Lucian Pătrașcu care și-a permis să contrazică arbitrul. Alexandru Iacobescu a stat în permanență în picioare simultan cu Arnautovic deși regulamentul nu permite așa ceva. Poate Gazul nu trecea de Asesoft dar noi vrem respect și să fim tratați la fel. Iar referitor la arbitrii eu zic că sunt prea plini de ei și tot timpul cu dreptate la ei. Am avut ocazia să aud o conversație Ciulin-Nicoară la meciul 1 de la Mureș, unde Titus contesta decizia de fault care i-a fost acordată la care marele arbitru internațional a replicat, citez: „ Nu-mi zici tu mie când e fault sau nu !” 
03 May 2013 00:26
daisy666 @bgdn24
0 
mare dreptate ai.. Ciulin & Co isi bat joc de munca unei intregi echipe.. urat :) 
03 May 2013 00:32
dan55 Fabiana
0 
Iar Fabiana ii spunea frumos si respectos lui Iacobescu,cand trece pe langa el si il vedea in picioare...Stai jos Alex!A fost vicierea mare de rezultat. 
03 May 2013 00:40
mira sala
0 
in sala s-a scandat de citeva ori: 'stai jos, iacobescu'; iacobescu a contestat nenumarate decizii, dimpreuna cu multi jucatori de pe banca, pe tot parcursul meciului; si in afara de oaresce amenintari firave si indemnuri de 'stai jos, alex' din partea fabianei, aruncat, asa, in fuga, nimic... o fi de la faptul ca n-avem traditie de play off, of, of... 
03 May 2013 01:14
0 
esti foarte foarte subiectiv. totalbaschet.ro are acelasi sponsor ca echipa din oradea. cum ai putea sa scrii altfel. cu putina minte oradea putea sa castige azi. sa nu uitam ca eliminatoriul la burlacu a fost cam tras de par, sa nu uitam ca asesoft a condus aproape tot meciul si ca doar prostia lor a facut ca sa existe prelungiri, sa nu uitam ca oradea a ratat in prelungiri patru libere in momente cruciale pe care daca le bagau scriai acum un articol elogios la adresa lui achim in loc sa te plangi de arbitraj.  
03 May 2013 01:58
daisy666 @forthelove of i dont care about u...
0 
nu te inteleg, poate n-ai vazut acelasi meci. de la -17 sau cate au fost sa ajungi sa conduci in fara "marei cacampioane" cred ca e ceva.. si pt asta, toti mancatorii de ... din tara asta ar trebui sa iti tina gura inchisa. sau e prea dureros? deobicei nu sunt asa, dar deja se depasesc limitele si incetati sa-l mai pupati unde nu trebe pe burlacu.. l-a injurat pana si pe adrian tudor si adrian si-a facut cruce.. mare om, mare caracter, nu ca ar fi singuru care injura.. am auzit si un junior injurand ..eram in spatele bancii. ma rog, bafta voua mancatorilor !  
03 May 2013 02:39
daisy666 aaa era sa uit..
0 
... si bafta voua, educatilor ! e ceva caracteristic asta se pare. 
03 May 2013 02:41
horszi asehoti
0 
nu stiu de cate ori am mentionat faptul ca in romania arbitrii dau socoteala la banca asehotilor (de ani de zile nu pot sa-i numesc altfel). este penibil sa ajungi in situatia cand dai socoteala, tu, ca arbitru, sa nu se supere "domnu' iacobescu". Dado a zis ca gasca asehoti o sa devina campion si anul asta. se pare ca arbitri, federatia, lucreaza la greu pentru a-i indeplini aceste predictii. Adi, era timpul sa apara in presa aceste afirmatii despre arbitrii din romania. eu am vazut pe Ciulin si Fabiana conducand meci de nivel european si nici prin urme nu se vedeau figuri de genu' la ei. deci stiu sa arbitreze. cand vor... se pare ca trebuie sa se intample si la noi chestii urate cu arbitrii, ca in Serbia, ca pana la urma sa-si faca treaba ca la carte.  
03 May 2013 08:07
faranume Partinitor
0 
Articolul e scris de oradeanul Adi Micinic care s-a simtit furat si poate pe buna dreptate. Din pacate nimeni nu s-a sesizat la furaciunile din anii trecuti cu U-Mobitelco sau Sibiu atunci era totul la limita normalului. In concluzie, articol partinitor. 
03 May 2013 09:35
0 
asta e o ANALiza jurnalistica ? sau e o postare ptr un blog de hateri. 
03 May 2013 09:43
oldboy @fortheloveofthegame
0 
tras de par faultul eliminatoriu la Pampers? Poate din prisma faptului ca el face tot timpul asa si nimeni nu l-a sanctionat pana acum. Ghinionul lui Pampers este ca ci de la Digi l-au filmat din cel mai bun unghi de unde s-a vazut perfect ce a facut cu premeditare. Daca nu crezi uita-te pe reluare si nu mai pomeni tu de subiectivism. Daca Adi este din Oradea n-ar voie sa scrie decat pe anumite subiecte ca altfel este subiectiv? Esti haios, parol. Pana una alta contesta-i obiectiv argumentele si mai vorbim. spune ca nu-i adevarat ce a scris acolo ca Iacobescu si arbitrii nu s-au comportat asa......ma lasi.... 
03 May 2013 09:53
0 
Si cand eu am scris ca arbitrii nu folosesc aceeasi unitate de masura , am fost criticat. Iata acum o dovada. Pentru mine e clar. Arbitrii nostri nu doresc sa aplice regulamentul la fel pentru toti. Va fi finala la fel ca si in alti ani. Asesoft va castiga. Noi comentam si discutam despre regulament etc. Ei joaca dupa alt regulament: sa castige cu orice pret indiferent de mijloace. Alba-neagra este o comparatie foarte potrivita pe care o mentin. De fapt regulile jocului sunt facute astfel incat cei care trebuie sa castige sa castige. 
03 May 2013 09:57
oldboy urzeala
0 
prietene, vezi ca pe acest site,de obicei, cand se fac analize ale meciurilor se mentioneaza in titlu ( de ex "Cifrele meciului X, sau altele similare). Acesta este un articol jurnalistic in care autorul isi prezinta parerea pe un anumit subiect mai mult sau mai putin obiectiv (greu de determinat)Ca tu nu esti de acord, foarte bine, fiecare are parerea lui. Daca nu esti de acord argumenteaza corespunzator si nu cu faze de genul "blog de hateri" ca asta o poate scrie si un copil de 5 ani. Nu esti de acord si ai argumente atunci exprima-te daca nu ciocu mic ca te faci de ras. 
03 May 2013 10:02
verginel adevarat 100%
0 
Excelent articol,subscriu 100%...in retur,intr-o zi "buna" (Ciulin,Olaru,Grigoras) nicio echipa din NBA nu face fata...
 
03 May 2013 10:02
RayAllen Bravo oradea!!!
0 
la inceput vreau sa felicit oradea pentru meciu de aseara... pentru mine ei au 2-0. cat despre arbitrajul din acel meci... a fost sub orice critica... am citit mai sus ca fabiana ii zice la iacobescu "stai jos alex"? deci chiar asa? asehotii ar trebui sanctionati cu tehnic in fiecare minut dar pentru ei cred ca este un regulament special. eu sunt muresean si anu asta cred ca avem sanse f mari sa ajungem in finala. dak se va intampla sa pierdem cu asesoft pe mana arbitrilor cred ca o sa iasa foarte urat in sala sporturilor din targu mures chiar cu riscul ca unii suporteri sa nu mai poata participa la un meci de baschet!  
03 May 2013 10:06
Ilovebaschet Bravo Adi
0 
De ce sa nu isi spuna Dl Micinic parerea pe un sait la care contribuie in mod covarsitor? Pe un sait care apartine unor baieti iubitori de baschet? E munca lor,, ii felicit ca au curajul sa tina capul sus si sa isi spuna parerile!
 
03 May 2013 10:13
corleone Felicitari Adi Micinic
0 
Un articol foarte bun, dar mai ales foarte curajos. Este mult mai comod sa nu te implici in astfel de dispute si sa ramai comentatorul "impartial". Ca doar suporterii sunt mult prea patimasi si nici nu se prea pricep la arbitraje, deci sunt usor de dati la o parte. Dar cand vine un analist respectat de foarte multa lume, lucrurile se schimba.
Autorul articolului a parcurs un drum lung de la perioada cand scria pentru un alt site si pana acum. Si e un lucru excelet ca a facut-o. Din acest motiv: Respect!
@Clujeni, Sibieni si toti cei care ati fost furati de asehoti in trecut, nu fiti frustrati, este un inceput pentru toate iar acest articol este un mic prim pas spre a arata ca nu suntem chiar prosti. Sper sa urmeze si altii..
 
03 May 2013 11:00
rhadoo_sb @faranume
0 
Esti sigur ca nimeni de la Sibiu nu s-a sesizat dupa furtul din semifinala din 2009? S-a si facut un filmulet cu greselile arbitrilor din acel meci (Bancica) apoi s-a trimis mai departe... 
03 May 2013 11:28
Vladut10 ......
0 
Si cu toate astea Oradea putea sa castige,linistit!
.....daca Tibarna dadea a 2-a libera cand mai era 1 min de joc;
....daca Dillon marca AL in prelungiri cand n-a marcat niciuna din cele 2!
.....daca se aparau la Miletic cand s-a dus pana-n cos in prelungiri ca in curtea scolii;
....daca Franklin prefera un 1 to 1 adevarat ,pana-n cos in loc de un stop sut aiurea,in ultima faza a meciului;
....daca n-ar fi protestat copilareste la faza aia cu GT LA BANCA,cand conduceau cu 88-82 si mai era 1min si un pic din joc!
.....daca nu ratau atatea AL in timpul jocului,o meteahna a majoritatii echipelor di LNMB! 
03 May 2013 11:32
ydesh_apu statistica bancii
0 
as fi curios daca ar avea cineva rabdare sa faca o astfel de statistica, sa vedem de cate ori banca unei echipe este pedepsita pentru ca incalca regulamentul si de cate ori este pedepsita banca de la cealalta echipa. in cazul de ieri... echipa oradiei a fost pedepsita exact CAND A TREBUIT, ca sa castige asesoft. respect arbitri! aveti fler! ca altfel la competitii fara dedicatie arbitrati foarte bine!  
03 May 2013 12:22
mikelle vladut10
0 
asa e,vladut10.ai mare dreptate. 
03 May 2013 12:22
Nicusor arbitraje
0 
Cand cineva acuza Ploiestiul pentru arbitraje nu o face aiurea. Dovada sunt si filmuletele astea din 2009:

http://www.youtube.com/watch?v=E954W4fS13c
http://www.youtube.com/watch?v=OpAqkZyz8h0 
03 May 2013 12:58
Nicusor arbitraje
0 
Si dupa ce au fost prezentate filmuletele, din cate imi amintesc acei 3 arbitri sau 2 dintre ei au fost suspendati un numar de etape. 
03 May 2013 13:06
faranume @rhadoo_sb
0 
stiu ca s-au facut filmulete, le-am si vazut. Ideea era ca atunci prea s-a sesizat nimeni sau ma rog, nu in aceeasi proportie, pentru ca in afara de momentele cand nu joaca cu Oradea el este fan asesoft.  
03 May 2013 13:31
adriana petitie
0 
http://www.petitieonline.com/fair-play_si_respect_in_baschet 
03 May 2013 21:10
adriana petitie
0 
semnati daca va pasa
 
03 May 2013 21:10
0 
semnam 
03 May 2013 23:07
RayAllen CIULIN
0 
parca vad ca o sa ajunga bcm in finala si o sa fim arbitrati de ciulin... si o sa pierdem din cauza lui.. da asta e.. e romania... si jocurile nu se fac in bucuresti... jocurile se fac la brazi!!! 
05 May 2013 14:41

Este necesar să vă autentificaţi pentru a putea introduce comentarii.

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. TOTALBASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului. După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!

Din aceeaşi categorie...
Editorial. Sfârșitul dinastiei Warriors?
Cum s-a format superteam-ul din Golden State și ce urmează pentru californieni 
Ce se întâmpla în baschetul mondial când BC CSU Sibiu juca ultima finală de campionat
Formația de pe Cibin a câștigat titlul național în 1999, la ultima prezență în finală 
Editorial. 20 mai 2019 - ziua în care Mihai Silvășan a redevenit căpitanul lui U-BT Cluj-Napoca
”Silvă” pleacă de la echipa de seniori, după 17 ani 
Analiză: Cum am votat pentru LNBM All-Star Game 2019
Trei jucători au fost aleși în unanimitate de redacția totalbaschet.ro 
Probleme cu arbitrajul, acuze și proteste în cele mai importante ligi din Europa!
Meciurile Steaua Roșie-Partizan, Barcelona-Real Madrid, Panathinaikos-Olympiacos și Anadolu-Fenerbahce, umbrite de greșelile de arbitraj 
Opinie: De ce a fost concursul de slam dunk din 2000 cel mai bun din istoria NBA
Vince Carter a dominat o competiție la care au participat Tracy McGrady sau Steve Francis (Video) 
Editorial NBA vs Euroligă: James Harden a înscris în ultimul meci mai multe puncte decât a reușit Khimki Moscova
O statistică ce poate fi folosită ca un argument de ambele tabere și toată lumea ar avea dreptate 
Etapă neagră pentru arbitrajul românesc în Liga Națională de Baschet Masculin
Pe lângă „ceasurile rele” de la Pitești, au fost probleme mari și la celelalte partide 
Interviu cu Sebastian Boehm, specialist în recuperare fizică: „Poți controla cu adevărat doar ceea ce măsori”
Opinia unui specialist cu privire la recuperarea optimă a baschetbaliștilor, necesară pentru performanța de lungă durată 
7 momente memorabile din baschetul românesc în 2018
O selecție a unora dintre cele mai impresionante momente din ultimul an în baschetul autohton 
Marius Stern Comparativ
0 
Era echivalentul Cupei UEFA la fotbal.In baschetul feminin era echivalenta cu Cupa Liliana Ronchetti. 
click pt. Articol 23 May 2019 10:00
0 
nivelul nostru a ramas deci cam tot acelasi, tot in a treia competitie ne luptam.
toate bune! 
click pt. Articol 23 May 2019 08:37
76ers A da
0 
Și campionatul românesc primea un loc sau doua in competiție dar echipele trebuiau sa înceapă din primul sau al doilea tur și rar treceau de primul meci ... 
click pt. Articol 23 May 2019 03:08
0 
Din ce îmi aduc eu aminte nu era printre cele mai importante competiții europene la acea vreme dacă nu ma înșel era cam a treia ca valoare deci un Basketball Champions League din zilele noastre. Ulterior îmi aduc aminte ca a existat o fuzionare cu o alta cupa parca prin anul 2000 din care a ieșit actuala competiție Eurocup 
click pt. Articol 23 May 2019 02:53
studentU foarte fain
0 
articolul, inclusiv tusa de final. O intrebare pt cunoscatori: ce a fost cupa Korac? As putea google ui, dar as vrea un insight in comapratie cu competitiile europene actuale. 
click pt. Articol 22 May 2019 22:07
studentU ce gandire de copil
0 
societatea nu e obisnuita sa dea feedback dar clubul a fost vreodata deschis sa primeasca?
singura parte relevanta mi se pare cea legata de ipocritii care il porceau constant si acum o fac pe bonomii. aia da, ipocrizia-i in floare.
De plecat e foarte bine ca a facut-o, putea sa o faca si dupa sezonul anterior dupa parerea multora - poate nu avizati din perspectiva tehnica-profesionala dar avizati ca spectatori de baschet de cel putin 17 ani sau mai mult ;)
de ce sa n-o lasam asa cum e? a venit ca antrenor DEBUTANT direct la echipa de senori, a sarit direct din echipament in costum, a incercat, a facut cateva lucruri bune cu ajutorul unor jucatori de certa valoare si cu multa experienta, a ratat obiectivele in doua sezoane consecutive, ce trebuia sa se intample? Sa asteptam contextul perfect cand toti jucatorii sunt apti si contracandidatele in faliment?  
click pt. Articol 21 May 2019 20:47
pipzn Continuare/Concluzie
0 
Stiu ca nu din abonamente si bilete vandute sunt platiti jucatorii dar daca spectatorii chiar nu conteaza atunci cred ca e de preferat o prezentare mai transparenta a situatiei ca sa stim si noi: "am hotarat ca indifferent de ce se intampla in urmatorii…. ani, ii acordam sprijinul nostru neconditionat lui….. Si atunci macar stiu ca nu are rost sa ma duc la un meci in care singura mandrie e ca am tinut adversarii sa nu inscrie mai mult de 70 puncte (v. ultimul sezon cu d-nul Tenter antrenor) sau ca avem o singura "schema" ofensiva: dati mingea lui Dykes si orice altceva pozitiv, cand se intampla, sa fie considerat un bonus 
click pt. Articol 21 May 2019 20:21
0 
Nu stiu la ce contestatii online va referiti. Cum nu am treaba cu niciun site de socializare ma marginesc sa consider online-ul de pe acest site asa cum l-am constatat eu scriind sau citind si comentariile altora din ultimele 3 sezoane:
1. Nu a contestat nimeni nicio clipa calitatea de jucator a d-nului Silvasan.
2. Nu a contestat nimeni nicio clipa faptul ca jucand in cariera profesionista exclusiv la "U" acest lucru trebuia apreciat, rasplatit si ar fi fost normal si frumos sa i se gaseasca un loc in organigrama clubului.
3. Probabil foarte putini sau poate chiar niciunul dintre cei care comenteaza aici nu il cunosc personal pe d-nul Silvasan iar aprecierile legate de persoana sa (si care poate nu au legatura cu baschetul in mod direct) se bazeaza nemijlocit pe ceea ce au putut vedea la unul sau altul dintre meciuri, ca atitudine si limbaj.
4. Am fost la aproape toate meciurile de acasa (si) de cand e d-nul Silvasan antrenor si, personal, nu am auzit pe nimeni sa il injure sau sa ii ceara demisia in mod vocal. Sau cel putin nu in zona unde stau eu la meciuri.
5. Nemultumirile exprimate aici nu au legatura asadar nici cu persoana, nici cu jucatorul care a fost MS ci cu modul in care a aratat jocul echipei in toti acesti ani cu dansul ca antrenor. Pur si simplu, ca spectator si iubitor de baschet (asa de vreo 30 de ani) imi e greu sa accept (alaturi de altii, se pare) ca o echipa care chiar are un buget bun ajunge sa joace bine 5-6 meciuri pe sezon. E mult mai usor sa accepti ca spectator o infrangere sau mai multe cand ai adversari pe masura si totul poate depinde de cate un meci (de ex. faza finala din Cupa Romaniei) avand in spate un istoric de meciuri bune decat sa vezi niste batai de joc (vezi meciul cu Oradea in care U a avut 18 recuperari si adversarii 39) sau niste victorii norocoase (cel putin o supercupa) sau in urma unor faze "dubioase" (vezi finala de cupa cu Muresul) sau sa nu vorbim de meciurile castigate nu mai stiu cum (vezi meciul acela cu Galatiul din sezonul trecut, disputat la Bucuresti). Chiar daca au adus (si) trofee. Respectand proportiile, nu ai cum sa fi suparat pe o echipa ca Fener sau Real Madrid daca ai vazut suficiente meciuri din timpul sezonului (ok, eu am ceva cu Llull din mai multe meciuri de la sfarsit de sezon + meciul de semifinale)

Nu stiu altii dar eu nu sunt in primul rand un suporter de rezultat ci unul de joc. Si de aceea imi place sa vad ca un trofeu castigat ca fiind o incununare a unui joc consistent desfarsurat pe tot parcursul campionatului. De aceea consider ca finala dintre Sibiu si Oradea este o finala pe deplin meritata si sper sa vad 5 meciuri frumoase. 
click pt. Articol 21 May 2019 20:09
0 
M-aș bucura enorm sa vad ca nu confundați 3 noțiuni diferite : omul, jucătorul și antrenorul! Doar primele doua merg împreună în cazul sau. Sau dacă e un advertorial, va rugam sa fiți decenți și sa puneti semnul de publicitate. 
click pt. Articol 21 May 2019 19:17
andrac Alegeri
0 
Fiind fan Pitesti, i-as adauga, cred ca pe buna dreptate, pe Sturanovic si Jeremic. Ei chiar merita sa fie acolo (Muntenegreanul poate e peste Zekovic, la pozitia 5). In rest, daca tot putem alege si din alte grupe, pentru ASG era bun Kumpys de la Dinamo. Tamulis merita sa participe zic eu, la fel si Bishop. Oricum, e cam imposibil vorbind ca o echipa de TOP6 sa nu aiba niciun jucator, asa cum arata acest articol. Barro e super, mi-l aduc aminte de aici, dar nu cred ca e de ASG. 
click pt. Articol 11 April 2019 10:09