Stiri Cupa României Masculin

U BT Cluj-Napoca a câștigat Cupa României, ediția 2017/2018

totalbaschet.ro

totalbaschet.ro
13.02.2018

U BT Cluj-Napoca învinge pe CSM CSU Oradea cu scorul de 64-61 (25-23, 12-11, 14-19, 13-8)

De la U BT Cluj-Napoca s-au remarcat: Zeljko Sakic cu 14 puncte (2x3), 4 recuperări și o pasă decisivă, Giordan Lee Watson cu 14 puncte, o recuperare și 4 pase decisive și Nandor Kuti cu 13 puncte (1x3) și 3 recuperări.

De partea cealaltă s-au remarcat Kristopher Jameil Richard cu 18 puncte (1x3), 8 recuperări și o pasă decisivă, Muhamed Pasalic cu 14 puncte (4x3), 3 recuperări și o pasă decisivă și Andrei Mandache cu 9 puncte (1x3), 9 recuperări și 2 pase decisive.

Statistica detaliată poate fi vizualizată aici

Revenim cu detalii!

60 comentarii la aceasta stire:
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe andrac :

    Meci
    Desi am tinut cu Oradea, nu inteleg de ce Pasalic a aruncat de 3 la -1. Gajovic 0 azi. Richard un super jucator. Felicitari participantilor!

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca romeovura :

    felicitari
    Ambelor echipe . In special U-BT.

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • CSM CSU Oradea Black_Mamba :

    Capul sus
    Se stie ca e greu pentru oricine sa bata Clujul. Cu atat mai mult cand joaca in 8.
    Felicitari CSM!!!

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe matusalemic :

    obiectiv
    S-a intamplat chiar cum preconiza un fan clujean. Meciuri nespectaculoase, foarte echilibrate, o finala mai degraba anosta, dar la sfarsit castiga Clujul. Lui nu i-a placut! Noi ceilalti, in mare parte, ne bucuram si felicitam stafful. Era important acest trofeu, primul obiectiv a fost indeplinit. Sunt sigur ca vom castiga si campionatul. Sper sa ne calificam macar in sferturi in EuroCup. Apoi, Silvasan invata si are toate sansele sa devina un mare antrenor. La Cluj sau in alta parte! Daca ar fi el mai DESCHIS la INVATARE, va deveni mai repede, daca nu, nu! Echipa care a fost cea mai frumoasala aceasta competitie a fost, clar, Timisoara. La care greseli a facut Oradea azi, aproape ca s epoate spune ca a pierdut Oradea, nu a astigat Clujul. Cine isi va mai aduce aminte de asta peste cateva zile? Era un fan oradean care ii asigura pe fanii clujeni circumspecti ca azi, Clujul, are o sansa buna. Felicitari si haide baschetul jucat in Romania!

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      eu is ala
      caruia nu i au placut primele doua meciuri si nu mi a placut nici finala. Da, sunt bucuros ca au castigat trofeul dar nu retrag nimic din comentariile facute anterior privitoare la jocul de echipa, indeosebi pe faza de atac unde suferim constant din lipsa de scheme care sa lase jucatori mai liberi sa arunce. Ca slava domnului, avem doi shooteri buni sau f buni Lapornik si Rasic. Din nou, faptul ca jucam cu echipe cu probleme similare sau mai mari decat ale noastre nu ne da noua nici o calitate in plus.
      Cat despre siguranta ta ca vom castiga campionatul...as fi un pic mai...obiectiv 😉
      Toate bune, felicitari echipei si la cat mai mult baschet de calitate.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe matusalemic:

      obiectivitate
      Sunt...sunt...sa pierdem de 3, 4 ori va fi greu daca nu vom avea accidentari! Cupa era mai greu de castigat decat cupa!

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      Atac
      Da, acolo la scheme ar mai fi de lucrat.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe matusalemic:

      :) decat campionatul
      :) cupa mai greu decat campionatul

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • zapacitu79:

      @stidentU
      N ai înțeles tactica de anul asta! Clujul joaca prost ca să-i facă pe adversari sa joace la fel și apoi ii bate cu experiența :)))

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Clujul joaca cum trebuie si foarte bine, nu joaca pe intelesul tuturor, dar joaca asa ca sa se mire prostii!

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Da va lipsesc ceva colegi, si-or pierdut abonamentu sau ce s-a intamplat cu ei? Ii astetam cu niste concluzii relevate vb aia...

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      te ai sclerozat de tot
      prietene

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Prima data poate inveti ce inseamna scleroza in general in al doilea rand poate te mai destepti si iti mai creste bunul simt pt ca vorbiti ca niste handicapati despre o echipa de care ar trebui sa fiti foarte mandri. E singura echipa a Clujului de care orasul asta poate fi mandru...poate ca reincepe sa mai fie cea de fotbal de la CFR, dar per total in ultimii ani CLujul traieste sportiv exclusiv prin U BT si prin eforturile unui super om ca Boc care prin tot ce a facut a adus o multime de evenimente. Cu toate astea vin niste NIMENI si indiferent de ce se intampla fac ciur tot ce le sta in cale pt ca le-a dat masa tastatura. Eu cand aveam nervi sa scriu pe aici ma chinui sa mai inteleg o schema, sa vad ce se intampla, nu sa scriu ca un bou, numa ca sa bat in taste. De astia ca voi i-au fluierat pe marii jucatori ai Clujului ca nu va ofereau voua spectacol si joc in viteza, de astia ca voi nu veneau la meciuri nici morti la inceput de 2000 si acuma contesta tot. Mie mi-ar crapa obrazu ma!...daca ai asa ceva.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      U
      De acord!

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      intamplator
      stiu foarte bine ce inseamna scleroza..si nu din experienta proprie. Limbajul tau de om limitat ma impiedica sa mai contra argumentez. Imi mentin dreptul pe care il avem fiecare dintre noi de a comenta pe un site. Tie, la revedere.
      P.S. TB, mai cenzurati si voi ceva pe aici? Sau voi va ocupati doar cu stergerea mesajelor care nu va convin si a celor "off topic"? Scarba la puterea n.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      "Imi mentin dreptul pe care il avem fiecare dintre noi de a comenta pe un site". Un rapsuns de copil cretin..sunteti foarte nesimtiti si ma bucur ca pot sa va zic asta. Sunteti 3,4 habarnisti, nesimtiti, fara a fi capabili sa formulati o idee proprie coerenta(asta ca sa nu zic altfel si mai pe scurt). 3 cupe, 1 titlu in ultimii 3 ani, da cum la tine in cartier te-ai invatat cu eroliga, noi te intelegem si iti respectam standardele si acest "staif" care se manifesta in toate postarile.
      Da ia zi cum l-a sabotat azi Sakic pe Silva, cum nu joaca Sakic nimic?

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • pipzn:

      Re
      @free62

      A fost o vreme cand citeam cu mare interes comentariile dvs. pentru ca aveam de ce. Probabil voi mai citi atunci cand veti avea ceva constructiv si instructiv de spus pentru ca jignirile aduse altor comentatori/suporteri nu cred ca se incadreaza in asteptarile mele.

      Spre informarea dvs., merg la toate meciurile de acasa ale lui U atat timp cat nu sunt puse la ore/zile imposibile (ca trebuie cineva sa si munceasca), urmaresc, in aceleasi conditii meciurile televizate, am abonament de ani buni, incerc sa cumpar in fiecare an de la magazinul/site-ul clubului, nu injur niciodata si pe nimeni, indiferent de rezultat. Deci nu stiu de ce este asa de greu de inteles ca un suporter (eu in speta) care isi face "treaba" de suporter sa aiba pretentia ca echipa sa isi faca si ea treaba sa. Aici ma refer in primul rand la joc, ca altfel se poate castiga si la masa verde, si cu ajutorul arbitrilor.
      De retinut aici ca eu nu sunt atat un supporter de rezultat ci mai degraba un suporter al acestui joc frumos. Daca mai tin minte, in ultimul an cu d-nul Tenter ca antrenor, nu dvs. erati cel care v-ati "rupt" abonamentul? Daca da, de ce?

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      @TB?
      Pe bune? Chiar nu va simtiti sa cenzurati? Bou handicapat prost cretin...cam cat rahat sa inghit de la cercopitec si de ce?

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      @studentu:
      1. Nu a murit nimeni, ba mai mult am castigat!
      2. Te plangi de Free, in timp ce improsti, echipa a carei sigla o porti in dreptul numelui, cu noroi mai cev ca o masina de curatat cocina
      3. Sun ferm convins ca nu sunt unicul clujean satul de elucubratiile tale, de heitareala ta ieftina, mai ieftina de doibani, de habarnismul tau monumental!
      4. Ai acaparat postarile de aici, postarile clujenilor, cu tot felul de comentarii patetice!
      5. Baschetul este alt sport decat ce crezi sau ce iti inchipui tu!
      6. Echipa nu o sa joace cum vrei tu, nu o sa castige cum vrei tu, echipa asta a avut un sezon infernal pana acuma cu meciuri gramada, iar faptul ca a pierdut niste meiuri in campionat nu inseamna ca asta i valoarea, inseamna ca pur si simplu, in momentul asta, campionatul nu are absolut nici o valoare!
      7. Mi se pare absolut jalnic, patetic, de o lipsa de educatie si de bun simt felul in care te tragi de chiloti, pe aici, cu Silvasan, un Silvasan care are mai multe realizariu decat au avut strabunii strabunilor tai si vor avea urmasii urmasilor tai impreuna cu tine!
      8. Demult imi doresc sa spun asta domnule robert sau robi.....

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      @pipzn
      Ma rog, hai sa mai scriem o data. Nu mi-am rupt abonamentul, ci l-am lasat in sala. Totusi, putem compara jocul de anul asta cu jocul din acel sezon? Niciodata...au fost meciuri mai slabe si nu contesta nimeni asta si Silvasan avertiza ca vor si zile proaste data fiind frecventa meciurilor din aceasta parte si intensitatea lor. Discutam de o echipa cu un baschet mult mai complet cu un joc mai diversificat, cu aparare in zona mult mai buna si mai complexa(nimeni nu remarca ca tipul atsa de zona nu l-a mai facut nimeni de la Baldwin si Petricevic incoace) decat in acel sezon si cu atac chiar daca bazat pe individualitati, ele sunt mai bine puse in valoare. Peste asta comparatia nu isi are rostul, atunci nefiind un sezon cu jocuri de cupe europene. Din pacate in acel sezon nu au prea existat meciuri bune in afara erei Jorovic. Cu toate astea revenind la Tenter, crede-ma ca inca il apreciez enorm si il respect f mult pt tot ce facut la Cluj si gandind putin in urma acum realizez ca acea echipa dincolo de banca, avea niste limite(poate el a facut lotul si atunci cu adevarat a gresit decisiv) si nu putea face fata nicicum in semifinale jocului exuberant al echipei oradene. Daca va fi sa revina la Cluj vreodata eu unul cred ca va reusi din nou sa fie acel Tenter pe care toata lumea l-a apreciat. Nu pot sa uit ca Tenter a revenit ca juctaor manager intr-un moment extrem de greu, dupa care a revenit ca jucator, a acceptat un rol in umbra de antrenor al echipei a doua si secund si a avut un prim mandat de exceptie. Cel mai tare m-a enervat in acel sezon faptul ca nici nu a stiut sa renunte cand a vazut ca lucrurile merg groaznic si mai mult ca a ramas mult prea consecvent stilului sau de joc, cu acea aparare de om la om sau combinata bazat pe multa intensitate, ori asa cum s-a dovedit si sezonul trecut nu aveai juctaorii cu care sa faci asta. El a neglijat faptul ca Adamovic, Zigeranovic, Pasalic nu erau Cuic, Morris, Chetreanu sau Krstanovic...sezonul trecut a confirmat cu varf si indesat ca Adamovic de exemplu nu era un jucator pt ce juca Tenter si nici Dykes nu mai este cel din 2011, nu mai are aceeasi aparare om la om, nu mai risca atat de mult in ofensiva, insa are mana mult mai buna, mult mai mult sange rece...Pt mine si ce a realizat Tenter nu nationala in vara a fost minunat ca joc si mai mult nu cred ca scotea niciun alt antrenor roman.
      Revenind la acest sezon, chiar daca au fost meciuri proaste, nu poti ca mare suporter cunoscator de baschet sa urli tot sezonul ca Barro nu mai joaca nimic cand uite ca el e MVP-ul finalei(eu zic si al meciului cu Keravnos). Nu poti sa il faci praf pe Kromah non-stop(chiar ma uitam la reluarea meciului cu Keravnos si e omul cheie in ultima revenire cand are un joc fabulos pe ambele faze si azi din nou da pana la urma cosul decisiv), ca fiind 10 clase sub Dykes, cand omul asta avut meciuri cu 30 de pct data si in fiecare meci face niste interceptii si niste faze aparare extraordinare cum cu siguranta nu vedeam la Dykes...sigur la el vedeam altele, dar fiecare cu bunele si relele lui. Nu poti ca dupa fiecar meci sa toci antrenorul cand totusi echipa are 3 infrangeri, trece mai departe in cupele europene, face niste meciuri f bune calitativ(cu Pitesti de doua ori, cu Istanbul, la Sofia, la Timisoara, cu Keravnos ambele cred ca au fost meciuri bune calitativ). Lista poate continua. Eu sunt curios dupa ultimele meciuri ce pot zice unii de schemele cu Barro, de implicarea lui Sakic, de revenirea lui Rasic...

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      un comentariu de bun simt
      asa ca ma sucesc si iti raspund, ignorand albia de porci care m-ai facut aseara...
      Daca citesti mai atent ce am scris si eu vei vedea ca sunt de acord cu imbunatatirile in jocul defensiv, nu am dat in nici un jucator, ci doar am spus ca pe joc ofensiv mergem pe individual prea mult si ca ne poate costa daca prindem 1-2 meciuri in care nu intra niamanui ca lumea.
      Cam asta era..mai multa moderatie nu strica. Si habar n-am cine-i Robert sau Robi, nu-s eu, asa daca daca aveti o vendeta personala cu omul respectiv, v-ati gresit omul (tu, meea, ARM).

      cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu BB55 :

    Bravo
    Bravo U, felicitari!

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Adrian.or
    Felicitari Cluj, a fost echipa mai buna si mai lucida, ca de obicei, a meritat victoria. Atata putem in momentul de fata cu un lot de care si-au batut joc si l-au ciopartit in prostie ca sa cante fluturii in vestiar. Pare-se ca asa vom ramane si la sfarsitul sezonului, cu niste baieti bine care se inteleg bine da nu prea joaca ei baschet. Si sper intr-un final la sfarsitul experimentului Achim la Oradea. Noi sa fim sanstosi.

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      Inlocuitor?
      Ca in politica; il inlocuim, dar cu cine?

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      E si aia o chestiune. Am o preferinta pentru Nini, clar, Fometescu mi-a placut la Steaua, antrenor strain de ce nu, oricine care ne-ar scapa de fixismele astea deja obscene care ne-au costat finale si trofee. Mai este timp pana in 28, poate realizeaza si ei ca Zeno e probabil out for good pana in Mai si ne mai trebe 2 straini, ca Denison o fi fost adus sa le predea despre veganism.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Si inca ceva, jos palaria Richard. E un baiat prea calm, prea bun pentru noi si pentru campionat. Daca esti in stare sa faci scouting din asta si tu reincalzesti ciorbele de N ori si mai si tii de Tibirna, iti meriti soarta.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      Kariniauskas
      El este un jucator ascultator. Face tot ceea ce i se zice. Asta a facut. L-ai regretat tot asa de mult cand anul trecut a avut rol decisiv in meciurile din finale?

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      @ucj
      Scuze, e pentru ucj raspunsul.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea minotauro:

      Antrenor
      Cu Milan Mitrovic(secundul), eu i-as da o sansa;
      Desi tre' sa recunosc ca mi-ar place Nini :d

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca carlos_cj :

    Mamba, esti genial :)))
    Baiatule, du-te si te culca la loc. Daca tu spui ca in meciul asta au tras arbitrii cu noi, ramai la pincă, ca baschetul e prea greu pentru tine. Dar, nu fi trist. Cum spunea arogantul Achim: "vom bate aceasta echipa cand va conta cu adevarat". Voi nu jucati pentru Campionat si Cupa. Aveti alte obiective

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca A.Cr:

      A.Cr
      Sa curga hatereala !!
      Nu ai cum sa zici ca arbitrii au fost de partea noastra , cel putin cineva care are cunostinte minime despre baschet si ce inseamna el , nu ai cum sa zici ca au tinut arbitrii partea Clujului..

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea Black_Mamba:

      Carlos e putin beat!!!
      Sa-i arate cineva unde am scris de arbitrii!!!

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca A.Cr:

      A.Cr
      Care altfel ar fi legatura directa de jucat in 8?

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea Black_Mamba:

      SONSORII
      U
      B
      T
      Da' unii pun rapid botu' fara sa gandeasca prea mult. :))
      Si nu ma refer la tine A.Cr.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea Black_Mamba:

      Deja 6
      Deja cel putin 6 au muscat din plin. Keep counting....

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca Eduard Cristea:

      @mamba
      Nu mai fa pe istetul ca esti ridicol. Expresia folosita de tine "... cand joaca in 8" este folosita in baschet pentru a acuza arbitrajul. Tu insa, n-ai nici o treaba cu acest sport, asa ca doar tu iti intelegi profundele afirmatii.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ovidiu89:

      :))
      Poate se referă omul la Silvășan, Branko si Bobo Pintea?:)))🤔

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea Black_Mamba:

      Baietica Istetul
      Vreti povesti cu arbitrii? Ce ziceti de meciul cu Timisoara? Aaaaa... n-a fost nimic!!!!
      Dar cu Muresul in finala de anul trecut? Cred ca nici atunci nu au fost pasi, ca nu a iesit nici un oficial cu scuze. Macar atat merita Muresul.

      cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca A.Cr :

    A.Cr
    Felicitari finalistei CSM CSU Oradea , Bravo "U" ! La cat mai multe..

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    Meci
    Meciul a fost influentat de miza. Achim a gresit putin in prima repriza cand nu a luat masuri vazand ca nu le intra de 3. Ultimile 4 minute au fost aproape fara cos. Nici nu pot evidentia pe cineva. Poate Richard. Valoarea apropiata a loturilor a fost demonstrata de scor. Parafrazandu-l pe Hagi, castiga cine nu pierde. Castigatorul e mare norocos in astfel de meciuri. Felicitari echipelor finaliste.

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca meea:

      U
      FELICITARI tuturor! Fiecare are contributia lui! Eu cred ca azi Silva a organizat meciul ca sa-l scoata la rampa pe Kuti, iar ceilalti au tras cat sa nu pierdem meciul in schema asta! Poate asa am vazut eu! Nu ma dau mare specialist! Si Kuti a jucat mult mai bine ca in restul turneului pentru ca avea ceva de demonstrat familiei, colegilor, orasului! Ma bucur pentru el ca a facut un meci mai bun! Barro a fost grozav! Lapornik ne-a adus clar in finala! Deci bun venit in familia U si sa il pastram cat mai mult! Multumim!

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca razv-an:

      miza
      si "realizarile" celor 3 straini din lotul nostru - Lapornik, Drungilas si Rasic. Pe cat de providentialii au fost ieri pe atat de ... neinspirati au fost azi. Poate si lor li se datoreaza scorul asta strans!. Da si lipsei schemelor, si insistentei lui Watson sa decida el finalul
      In alta ordine de idei, remarc aportul adus de Baro (cu el in teren am avut +27!!!)

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe ucj :

    Ucj
    Mai este vreun clujan care sa-l regrete pe kariniauskas ? 😂 cum arata el la galerie ca are mana ? Fara rautate, dar ne-a ajutat enorm ca a jucat la oradea.

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Adrian.or
      Mai, Vaidas nu e rau si e pe stilul Achim (ceea ce poate fi hidos in sine), dar azi a vrut prea mult sa demonstreze ca e super jucator in fata unei echipe care stie clar ca nu e. Daca juca in nota primelor lui meciuri la Oradea ne-ar fi fost mai de ajutor, asa a fost afectat de miza.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea Dario :

    Cupa
    In primul rand vreau sa felicit Clujul pt victorie! Dar baietii sa fim seriosi: cj trebuia sa castige la pas acest turneu ce buget au! Eu speram, dar sincer nu credeam ca ajungem in finala pt ca noi nu avem jucatori in afara de Richard,Pasalic si daca prinde o zi buna Gajovic sau Mandache.In rest 0.
    Cu Tibarna,Kariniauskas,Valeika nu poti emite pretentii la mai multe.Daca vrem sa fim corecti cupa asta trebuia castigat ori de Timisoara ori de Sibiu.Jos palaria pt echipa din Timisoara in ciuda problemelor mari financiare au luptat si au jucat 2 meci mare!
    Felicitari pt echipa mea de suflet!!!!!!Oradea Forever!

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca A.Cr:

      A.Cr
      Lumineaza-ma maestre de ce sa o castige Sibiul..

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Mai oameni buni intelegeti si faceti diferenta intre bugetul mare al clubului si bugetul echipei de prima liga. Clujul e un proiect mai complex si are un buget mai mare da asta nu face ca prima echipa sa aiba un buget fabulos comparat cu ceilalti. Aproape toate echipele cu pretentii au un prim 5 de valoare cu care pot face fata meciurilor cu CLujul sau au chiar pozitii pe crae au juctaori mai buni decta poate are Clujul. Este adevarat ca la Cluj este cea mai lunga banca, dar banca lunga joaca un sezon intreg si i se vad beneficiile, intr-un meci oarecare orice adversar isi va fota formulele cele mai bune, nu se va axa pe rotatie si poate castiga un meci cu Cluj. Sa fim seriosi, Oradea nu are o banca asa lunga, dar are jucatori extraordinari si un prim 5 fbun care poate face fata CLujului.

      cu 6 ani în urmă (13.02.2018)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      csm
      Nu face nimieni nici o confuzie. Clujul are cel mai mare buget dintre toate echipele si aici ma refer strict la bugetul echipei de baschet. Si ne mai mare cu 10-15% ci cu mult mai mult. Dupa care urmeaza Steaua. Celelalte: Oradea, Timisoara, Pitestiul, Craiova si Sibiul (nu neaparat in aceasta ordine) au bugete sensibil egale.La Oradea niciun jucator, nici macar Zeno sau Richard, nu au salariile lui Sakic, Barro, Watson sau Rasic.

      cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe trancer:

      Soso
      Din sursele mele nu e asa: Clujul peste toate, apoi Steaua și pe urma Oradea. La ceva distanta în ordine ar fi Pitești și Craiova, apoi Timisoara și Sibiu.

      cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    • CSM CSU Oradea soso69:

      csm
      Nu e totul asa cum pare. De ex Timisoara : are probleme acum pt ca a oferit salarii foarte mari. Calota si Dragusin sunt printre cei mai bine platiti romani, imediat dupa Nicoara si Lazar. De asemenea eu stiu ca Oradea a fost in discutii in vara cu agentii lui Jeremic si Diaz si nu a reusit sa le satisfaca pretentiile financiare. Un alt exemplu : Craiova. Siriscevic si Aleksandrov au fost adusi pe salarii foarte mari. De asemenea Martinic si Reed au salarii peste medie.
      Pitestiul : are cei mai scumpi romani (Nicoara si Lazar) iar Troupe si Agafonov au salarii mari.Si Oradea are buget bun nu zic dar nu sunt foarte mari diferente intre bugetele echipelor de mai sus. Doar Sibiul are probabil un buget mai mic.

      cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    Raspunde
  • pipzn :

    Meci
    Felicitari lui U pentru o victorie totusi meritata si ambelor echipe pentru meciul echilibrat si cu suspans oferit

    In ceea ce priveste jocul lui "U" nu pot sa nu remarc faptul ca acel run de inceput s-a facut pe fondul unei circulatii bune si destul de rapide a mingii, fapt ce a adus diversi jucatori in faza de finalizare relativ nestresati si implicit eficienti. Dupa care s-a trecut la "clasicul" si nesurprinzatorul joc static si fara prea multe idei sau scheme.
    Fara sa am o statistica in fata, as remarca pozitiv pe Kutty care a facut cam de toate azi. Pe de alta parte, nu prea inteleg jocul ezitant sau neglijent a lui Calnicenco. Spun asta pentru ca l-am vazut in foarte multe meciuri incepand chiar cu cele de pregatire de la venirea sa la Cluj. Atunci l-am apreciat pentru determinarea aratata mai ales in incercarea de a recupera ofensiv. Acum nu este meci sa nu calce afara.

    In ceea ce priveste jocul Oradiei, cred ca, din cauza regulii cu cei doi jucatori romani, nu prea au reusit sa-si faca jocul asa cum il fac de obicei. De exemplu minutele cu Tibarna si Denison (de nevoie) jucand 4. Sunt sigur (si astept cu interes) ca jocul din campionat va arata diferit.
    Cred ca Bobe Nicolescu a crescut, ceea ce nu poate decat sa ne bucure daca ne gandim la viitorul nationalei. De asemenea ma intreb unde l-au gasit pe Richard (asa cum la vremea respectiva ma intrebam unde l-au gasit pe Zeno) pentru ca inseamna ca stiu unde si cum sa caute.

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • BC CSU Sibiu Markus :

    .
    O victorie meritata a Clujului. Nu am prea inteles decizia de a arunca de la 3 la ultima faza. Poate era mai inspirata o schema pentru o patrundere, mai ales ca Oradea a stat foarte rau azi de la 3.

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca Eduard Cristea :

    defence
    Diferenta cred ca s-a facut in aparare. Run-ul din startul meciului s-a datorat unei intensitati crescute a apararii noastre care a dus la multe puncte usoare, pe tranzitie. In sfertul 3 a stralucit Richard cu 16 puncte marcate din 19 ale oradenilor, practic a fost de neoprit, dar in sferturile 1,2 si 4 am avut o intensitate a apararii mult peste Oradea care a dus si la castigarea meciului. Intr-adevar faza noastra de atac scartaie si asta a facut ca meciul sa fie echilibrat, dar acest joc a fost unul axat pe aparare (din partea ambilor antrenori) iar Silvasan mi s-a parut ca l-a surprins pe Achim la acest capitol, inclusiv la alternarea mai multor tipuri de aparare.

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca vass bela :

    Bravo, dar ...
    Performanta excelenta, din pacate invers proportionala cu evolutia echipei in acest turneu si nu numai . Cum zicea cineva, mai mult a pierdut Oradea, dar asta se va uita, pt noi si pentru statisticieni va ramane un nou trofeu cucerit de echipa, si un obiectiv bifat din cele 3 stabilite de BT . Alte analize nu-si au rostul in aceasta zi, care trebuie sa fie de sarbatoare pt toti u-istii si nicidecum motiv de jigniri, cum din pacate mai face unul pe-aici, dar padure fara uscaturi nu exista, nu-i asa ?

    cu 6 ani în urmă (13.02.2018) Raspunde
  • CSM CSU Oradea rexdecebal :

    oare?
    diferenta o fi fost facuta de romanii watson si calnicenko?!
    nu stiu, dar intreb?

    cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      watson da
      calnicenko ba :)

      pe de alta parte mandache si watson, chiar daca nu joaca pe aceeasi pozitie, pot fi considerati de valori egale, doar ca Watson e mai constant in evolutii.

      cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe trancer:

      Studentu
      N-as zice: Watson e mai Pg și este mult peste Mandache, care e mai mult SG.

      cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      asta am zis si eu
      ca joaca pe posturi diferite

      cu 6 ani în urmă (14.02.2018)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea rexdecebal :

    complicat
    e mai complicat cand trebuie sa ai 2 romani permanent in teren, fata de 1 in campionat!
    tot nu inteleg de ce ne chinuim atata cu nationala?! eu unul prefer sa vad spectacol, nu romani chinuiti si parca obligati sa presteze.....vezi tibarna de ex

    cu 6 ani în urmă (14.02.2018) Raspunde
  • CSM CSU Oradea soso69 :

    csm
    A fost din nou un meci decis in ultimele secunde. Am sperat sa se intoarca roata pt ca aveam noi ultimul atac. Clujul l-a avut pe Adamovic cu aruncare reusita in ultima secunda si apoi pe Rasic cu aruncare ratata si apoi dupa recuperare ofensiva a rusit sa inscrie. La fel si ieri, tactica nu a fost rea : mingea la Richard pt patrundere si incearca sa patrunda pana la cos sau e faultat. Daca e blocat de mai multi jucatori atunci vor ramane ceilalti liberi, ceea ce s-a intamplat cu Pasalic. Au fost cei mai in forma jucatori aseara si s-a mers pe mana lor. Probabil ca daca mai arunca de 10 ori Pasalic din aceeasi situatie le marcheaza pe toate dar aseara n-a vrut sa intre. Au zis mai multi ca nu au inteles de ce a aruncat de 3p cand erau suficiente si 2p. In primul rand ca mai erau 7 sec si un punct in fata era putin pe cand cu 2p avans puteai spera cel putin la prelungiri. In al doilea rand si cel mai important e ca daca este baschetbalist si primesti mingea intr-o astfel de pozitie - arunci. Pt asta il admir pe Muha ca niciodata nu i-a fost frica sa-si asume o aruncare. Am mai pierdut un trofeu dar parerea mea ca in campionat ne pastram sansa noastra. Binenteles ca tot Clujul ramane cu prima sansa.
    Hai CSM

    cu 6 ani în urmă (14.02.2018) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!