Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

SCM Craiova a renunțat la serviciile lui Nemanja Maric

Radu Bărăian

Radu Bărăian
10.02.2014

Conducerea clubului SCM Craiova a anunuțat în cursul zilei de astăzi, prin intermediul site-ului oficial al clubului, faptul că, jucătorul Nemanja Maric nu mai face parte din cadrul echipei, contractul cu acesta fiind reziliat pe cale amiabilă. 

„Sportivul a sosit la Craiova cu o carte de vizită serioasă, dar, din păcate, nu a dat satisfacţia aşteptată la echipa noastră. Nu a prins cel mai bun sezon din carieră la Craiova, meciul de la Oradea fiind unul în care a evoluat slab, deşi conducerea tehnică i-a acordat încredere de-a lungul acestui an competiţional”, a declarat Marius Toma, managerul general al oltenilor, pentru sursa citată mai sus. 

În disputa cu CSM Oradea, Maric a ratat două libere cu 20 de secunde înainte de finalul jocului, la scorul de 75-74 pentru echipa sa. De asemenea, în respectiva confruntare, jucătorul sârb a avut cea mai slabă prestație din actuala stagiune, terminând cu 3 puncte, 2 pase decisive, o recuperare și 3 mingi pierdute, pentru un indice la eficiență de -6. 

În 16 partida jucate pentru Craiova în sezonul 2013-2014, Maric a contabilizat medii de 6.4 puncte, 3.8 pase decisive, 2.7 recuperări și 2.7 mingi pierdute, totul pentru 5.5 în dreptul eficienței, în 26:38 minute jucate pe meci. În Liga Balcanică a bifat 11 prezențe, având medii de 4.5 puncte pe meci, 2.8 pase decisive, 2.5 recuperări, 1.6 mingi pierdute și 5.6 la eficiență, în 21:07 minute petrecute pe parchet. 

*Foto: Bogdan Dănescu

68 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea ts_cata :

    ...
    Sa curga sampania in Banie!!! Daca nu schimbati si antrenorul o sa va gasiti un alt "Maric" sa fie oaia neagra a echipei. Imi pare rau de el ca a plecat pe usa din dos dar sunt sigur ca nu ar mai fi avut viata buna in polivalenta din craiova caci singele oltean e mai fierbinte. In Oradea nu s-a fluierat niciodata un fost jucator venit ca si adversar indiferent cat de prost a jucat la oradea iar sa iti fluieri propriu jucator este de neconceput indiferent de ce prost joaca (aici trebuie ca antrenorul sa aibe singe in el si sa il tina pe banca pana isi revine). De fapt la Oradea sunt fuierati doar 2 jucatori Burlacu si pitzi Szijarto din motive arhicunoscute.

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea unguru:

      craiova uber alles
      incepand de azi, craiova va spulbera orice echipa din campionat... pana acum, prin masochismul lor, in al tine pe maric in echipa, nu au facut decat sa dea un avans tuturor echipelor!!! :)))
      Bafta Nemanja!

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @ts_cata
      Ai dreptate in privinta antrenorului,dar daca nu ati reusit sa cititi printre randuri,miscarea cu Maric este un cartonas galben spre rosu si pentru Nisic,altminteri partas prin proastele decizii la indepartarea lui Maric.In privinta acestuia din urma,vreau sa precizez urmatoarele:a fost adus ca jucator de baza si sustinut ca atare de toata lumea(conducere,antrenori,public),lucru pe care nu-l stiti,ori il ignorati deliberat.Deasemenea,asocierea deznodamantului cu episodul Oradea este inca o greseala in care ati cazut facil,acel meci a fost doar "bomboana",putea fi la fel de bine oricare alt meci,Maric avand o suita interminabila de jocuri absolut jenante(ca o paranteza,cu anonimii copii de la Farul a jucat la fel de prost ca la Oradea,deci nu stiu ce argumente mai poate invoca si pentru o asemenea rusine).Ca atare,acum cand lupta pentru obiective este una la baioneta,nicio conducerea realista nu si-ar mai fi putut asuma o revenire asteptata de vreo jumatate de an,iar decizia a fost una absolut fireasca,comentariile putand tine loc cel mult de can-can.
      Si,acelasi lucru il spunem si noi:bafta Nemanja,oriunde vei juca in viitor!
      P.S.Este inacceptabil modul grosolan si in fapt gol de continut in care unii se baga in bucataria altora!Altfel,puteti reciti comentariul excelent facut de Concitadinul vostru Tomy,la articolul "CSM Oradea trece de SCM Craiova cu 76-75..."

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      Comentariu
      Comentariul lui Tomy l-am citit apreciat dar din pacate eu nu am fost in sala sa confirm. Si eu am scris ca oradea joaca prost ca si in returul trecut de altfel dar aici nu pot fi de acord cu tine. Mie nu mi se pare normal ca publicul sa schimbe un jucator sau un antrenor. Si eu aici mi-am spus parerea indiferent daca place sau nu si la fel imi voi spune parerea despre orice echipa (inclusiv Craiova chiar daca nu mai e Maric la voi). In acest sens poti citi comentariile mele despre Pitesti, Chiajna, Ploiesti, Cj sibiu si toate celelalte

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @ts_cata
      Nu la partea cu jocul Oradei din comentariul lui Tomy m-am referit,dar se vede treaba clar ca sunteti setati pe Maric.Oradea,ca orice alta echipa,are si zile mai bune,si zile mai putin faste,mie unul imi place mult de ceva timp ca organizare a jocului,isi urmeaza propria filozofie(de aceea de neinteles de ce va tot bagati peste altii daca au filozofia lor,diferita de a voastra)dar acestea sunt alte discutii.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      @Buzestii
      A te baga in ceva sau peste cineva inseamna sa il obligi sa schimbe ceva impotriva vointei lor. Asa ceva au facut doar "suporterii" Craiovei in cazul maric. Noi doar ne spunem parerea.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      @Buzestii
      A te baga in ceva sau peste cineva inseamna sa il obligi sa schimbe ceva impotriva vointei lor. Asa ceva au facut doar "suporterii" Craiovei in cazul maric. Noi doar ne spunem parerea.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @ts_cata
      K,o lasam asa,nu vrei sa intelegi si pace,am dialogat prea frumos ca sa stricam caruta pentru o cauza marunta si fara miza.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    PRIMA VICTORIE !
    PRIMA VICTORIE A SUPORTERILOR !!! URMEAZA NISIC...SI SPER SA NU FIE NEVOIE SI DE A TREIA...AVEM NEVOIE DE UN CONDUCATOR DE JOC ADEVARAT !!! SOKK NU POATE FI LA MOMENTUL ASTA CONDUCATORUL CARE SA FACA LEGEA IN TEREN...ASA CA TOMITA AI NEVOIE DE TOATA EXPERIENTA SI INSPIRATIA POSIBILA PT A FACE UN TRANSFER ADEVARAT IN LOCUL LUI MARIC !!! ASTEPTAM VESTI BUNE....NU NE DEZAMAGI !!!!

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      ...
      Asta nu mi se pare o victorie, din contra este o infrangere a clubului in fata "suporterilor".

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    ORADEA
    NU VA TEMETI ! IL AVETI PE Reinar Hallik...asa ca peste cateva etape...o sa intelegeti de ce a fost asa "iubit" Maric aici....:))

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      Oradea
      Tocmai pentru ca este Oradea NICIODATA nu ne vom comporta asa cu un jucator al echipei noastre indiferent cat de prost joaca.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      Oradea
      Tocmai pentru ca este Oradea NICIODATA nu ne vom comporta asa cu un jucator al echipei noastre indiferent cat de prost joaca.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    LA CRAIOVA
    LA CRAIOVA NU E LA FEL CUM E LA ORADEA. NOI NU AVEM SPONSORI CUM ARE ORADEA. LA CRAIOVA PUBLICUL PLATESTE, PUBLICUL DECIDE !!!

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      Publicul
      Si la noi publicul plateste, 10 Ron biletul 150 Ron abonamentul iar sponsorul principal e primaria deci tot noi. Maric nu mai are loc acum la oradea si a plecat pentru ca a fost "nesatul". Nu am spus ca e mai bine la oradea sau la craiova doar punctam diferente.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      Publicul
      Si la noi publicul plateste, 10 Ron biletul 150 Ron abonamentul iar sponsorul principal e primaria deci tot noi. Maric nu mai are loc acum la oradea si a plecat pentru ca a fost "nesatul". Nu am spus ca e mai bine la oradea sau la craiova doar punctam diferente.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    MARIC
    Si in plus...e liber..de ce nu se intoarce la Oradea? Poate va ajuta in play off...sa aveti o vacanta mai lunga...:))

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme :

    @james
    Asta cu publicul plateste e de tot risul, te faci de rusine

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    tme
    NU AI INTELES NIMIC. ECHIPA E SUSTINUTA DIN BANI PUBLICI, BANI CE PROVIN DIN TAXE, IMPOZITE PLATITE DE CEI CARE LOCUIESC IN CRAIOVA..ETC...LA ASTA MA REFER.. NU LA BILETUL PLATIT LA INTRARE, CU TOATE CA AVEM CEI MAI MULTI SPECTATORI DIN ROMANIA CARE VIN LA UN MECI DE BASCHET !!!

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe p.baschet :

    Fara cuvinte
    Sincer eu nu va mai spun nimic ,daca voi platiti schimbati tot,si echipa si antrenor si pe Toma si p toata lumea,dar asa performanta in Craiova nu veti face niciodata ,din pacate ,pentru atmosfera pe care o faceti ,dar eu de acum ma rezum sa va spun doar succes in ce doriti sa intreprindeti ,si daca reusiti inseamna ca la Craiova se joaca alt baschet decat in restul lumii...

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru :

    normal
    Decizie normala in conditiile in care bataia pt un loc deasupra liniei este asa cum o stim, nu sunt surprins, ma asteptam.
    Sunt curios in schimb ce alegere vor face oficialii craioveni, nu neaparat nominal ci ca tip de jucator.
    Sunt curios daca vor merge pe scoala est europeana sau cea nordamericana

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @canguru
      Iar am fost in consonanta,dar de data asta am fost mai iute ca tine la expunere...Ca o parere personala,n-as mai aduce pe nimeni,Babic si Tyler integrati corect pot schimba radical fata echipei.Si,tot ca o parere personala,pe care o sustin de mult timp,dar evident ca de acum valabila doar pentru sezonul viitor,eu n-as mai miza deloc pe sarbi,nici ca antrenori si nici ca jucatori,sunt foarte buni si muntenegrenii,slovenii,balticii,sunt solutii cu duiumul!Si,paranteza parantezei,caci eram in dialog cu tine in principal,sunt uimit si incantat de cat de bine face fata Perry Petty in PRIMA LIGA IN ITALIA!!!Deci,cum spuneam,exista solutii din plin!

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      re
      Mea culpa, ai dreptate, am uitat de Babic care din cate am vazut poate juca 1-2.
      Aveam impresia ca a ramas Sokk singur pe 1.
      Pai in conditiile astea subscriu la idea ta, nu se justifica inca un transfer. Aveti 3 jucatori care pot juca fiecare 2 pozitii: Babic 1-2 , LeVar 2-3, Bureau 3-4, asta iti da un anumit avantaj.

      Legat de sarbi eu cred ca esti sub influenta ultimelor experiente :) , nu are legatura cu nationalitatea ci mai degraba cu selectia.

      Offtopic: Petty e scula, eu il urmaresc indeaproape, a jucat super prima jumatate de sezon la Minsk in VTB si acum o sa o faca la fel in SerieA. In primul lui meci la noua echipa au batut pe Cantu.
      Cred ca la anul o sa prinda un contract serios in Europa, eu am incredere ca poate juca la nivel de Euroliga.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @canguru
      Nu ma refer la sarbi ca nationalitate coroborata cu tristetile noastre decente,ci la declinul lor constant si vizibil,asta ca sa nu mai vorbesc de alte solticarii ale lor prin minunatul nostru campionat.Iar chestiunea cu Petty am dat-o ca exemplu graitor in sustinerea afirmatiilor mele.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe canguru:

      re
      Pe de alta parte sarbii produc alaturi de americani cei mai multi jucatori pentru toate bugetele.
      Si mie mi-ar place sa vad mai multi greci pe la noi( vezi Kakaroudis super jucator) dar cu ce sa-i platesti?
      De asta spun, conteaza selectia, sarb ,american, este mai putin important. Important este ca factorul de decizie sa ai capacitatea de a selecta jucatorul potrivit filosofiei si sistemului de joc al echipei

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme :

    @JAMES
    Cind nu veti mai avea rezultate nu veti mai avea nici suporteri In plus toate echipele sint sustinute de primarii Ce-ar fi sa luam toti decizii pt ca vorba acea toti sintem platitori de taxe si impozite,nu?

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • FC Argeș Pitești Gabitzu01:

      serios
      tu chiar crezi asta? Gaz Metan si Energia crezi ca sunt sustinute de primarii? si din cate stiu echipa de la Ploiesti e sustinuta de sponsor privat, cred ca si pe la Cluj e aceeasi situatie !

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @tme
      Amice,esti in afara de subiect in legatura cu publicul,cel mai edificator si imbatabil exemplu,cand o sa aveti 2500(!!!) de spectatori la un meci "trist" si plictisitor cu Farul lui Trandafir,Senai si alti inexistenti,atunci sa mai deschizi gura!

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      spectatori
      2500 de spectatori reprezinta 60 % din sala, eu cred ca si la noi au fost cam asa la meciurile "slabe" din ultimele sezoane.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @ts_cata
      Esti in eroare,NU ARE NICIO RELEVANTA PROCENTUL,NUMARUL VORBESTE!Am mai explicat,mai explic o data,ca sa intelegeti chestia cu publicul, atasamentul si rezultatele:oltenii,asa ambitiosi si orgoliosi cum sunt,au avut sezonul trecut de finala campionatului masculin de volei,intre noi si cea mai titrata echipa din ultimii ani,un fel de Asesoft al voleiului,Tomis Constanta,si,cu toate astea,meciul s-a jucat tot in Polivalenta,dar in fata a 3-400 de spectatori.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      Publicul
      te inseli, procentul conteaza, de exemplu la noi nu vor fi niciodata 2.500 de spectatori pentru ca nu incap in sala. sau la Medias mai mult de 800 etc

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @ts_cata
      Tot in eroare esti,dar nu ma supar ca esti nihilist in seara asta.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CS Farul Constanţa bdevil:

      @Buzestii
      Eu zic asa. James plateste (prin taxe si impozite) iar Buzestii sa vina antrenor la Craiova ... ca prea le stie el pe toate si da din coate ... ca sa se aleaga cu premiul pentru trompeta commenturilor de pe TB.

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @bdevil
      Esti cel mult comic,oi fi nea Munteanu deghizat!Poate ne mai explici o data cum e cu cei 200 de spectatori la un meci de calificare al echipei nationale si cu alti 50 la meciurile echipei de club in campionat,respectiv cu deplasari unde probabil soferul autocarului este conducatorul delegatiei voastre...

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme :

    @Buzestii
    Habar n-ai ce vorbeti noi am avut public mereu chiar si in anii cind nu prindeam play-offul

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    "U"
    @tme, daca vrei iti donam un Boc! dar sa nu plangi daca primaria ta nu va mai sustine sportul! Daca toti primarii ar proceda ca si asta micu de ne umple timpu` atunci nu ar mai fi baschet prin tara asta! Cu alte cuvinte, echipa de baschet este doar premiata de primari Cluj daca obtine rezultate deosebite, pentru obtinerea titlului "U" a primit 100.000 ron aproximativ!

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    TME
    Daca urmaresti baschet...dupa ce Craiova va deveni campioana o sa-ti reamintesti ce a fost la Belgrad dupa Yugoslavia-USA 99-91 in 1990, dc sti despre ce vorbesc...si iti promit nu ai mult de asteptat...iar dupa putem sa vb despre suporteri...

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CSM CSU Oradea ts_cata:

      Craiova campioana?
      Sa dea Domnul sa se intample ca asta inseamna ca asesoft nu mai ia titul dar cu fara o strategie bine definita si cu "suporteri" care schimba tot nu cred ca aveti vreo sansa.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe tme :

    James
    Imi placi, esti simpatic si ai simtul umorului si chiar imi doresc sa iesiti campioni decit Asehotii Sint din Tg Mures dar sint mare fan al UNIVERSITATII CRAIOVA la fotbal Vroiam doar sa spun ca nu mi se pare corect ca daca echipa e sustinuta din bani publici suporterii pot sa ia decizii cu privire la echipa Rolul suporterului este sa -si ia bilet sau abonament si sa sustina echipa NECONDITIONAT

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @tme
      E,vezi,ai si tu parti bune!

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    ARM....ca sa discutam politica, sunt chestii mult mai bune de facut decat sa bagi banii in baschet. Ce o facut asta mic din Cluj din 2004 incoace e o minune. Au fost destui ani in care bascule de bani mergeau spre celebra echipa de fotbal a Universitatii..cum si baschetul a fost sustinut vesnic la un nivel decent...din ce stiu nu s-a ratat playoff-ul niciodata dupa ultima promovare...adica peste 20 de ani in playoff cu sau fara sponsor. Da in concluzie, nu acolo trebe sa investeasca Clujul acum:D

    Cat despre baschet. Daca la Cluj s-ar purta oamenii ca si la Craiova, Cuic n-ar juca azi in Romania...multi oameni stiu de ce. A inceput cu Timisoara cu Misha pe banca ca rezerva a lui Uche si a intrat marcand 17 pct. Dupa care a urmat dezastrul...meciul cu Rapid cand Lecca(sau careva din astia) radeau de el cu pofta si sustineau ce slab e fata de autohtoni. Ratarile de la libere care efectiv au pierdut meciul cu Ploiestiul, cu toate astea nu a fost dat afara si nici macar fluierat decat de vro 2,3...si a urmat meciul cu Sibiul cu 17 libere marcate parca si finala celebra cu 7 meciuri. In baschet iti trebuie multa minte!

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      "U"
      lol, hai sa nu discutam despre "asta micu" pentru ca aici ii vorba de baschet nu de politica! Nu preaa stiu ce a facut ca aeroportul l-au facut altii, autostrada ii cat o centura de castitate si pe strada mea, celebra si renumita, la fiecare ploaie torentiala poti sa navighezi linistit cu barca!

      Cat despre baschet..... asa cum am mai spus Cristescu mai are putin si iese cu mana intinsa in centru in lupta lui pentru un buget decet care sa iti permita sa visezi la macar o felie de paine si nu la firimiturile de au trecut!

      Cat despre Craiova, eu, de aici de la Cluj, cred ca a ales o solutie buna si corecta deoarece Maric se pare ca este atasat psihic de Oradea si nu poate trece peste asta! Solutia ar fi ori sa mearga la Oradea (daca este loc, daca este dorit, etc) sau sa plece undeva unde sa nu joace impotriva sufletului!

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    tme
    Ma bucur ca esti suporter al UNIV CRAIOVA...care a devenit cea mai trista poveste a fotbalului romanesc...din pacate :(...Cand Craiova va fi campioana la baschet, eu contez pe 50.000 de suporteri la prezentarea trofeului...si pe vreo 10.000 intr-o sala de 4.200 de locuri la meciul decisiv..dc un oras din Romania poate scoate atatia oameni in strada dupa un titlu la baschet, au tot respectul din partea mea !

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @JAMES
      James,prietene,oi fi tu din "osul" lui Jules Verne?

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • tzontzolino :

    PG
    Acum ca a plecat Maric nu o sa aibe probleme Craiova la fundasi? Adica Stokk si Seals (mai mult 2) ca in rest Babic nu mi s-a parut wow pana acum. De ex. la Pitesti echipa a inceput sa mearga cu 2 fundasi foarte buni fata de 1 inainte. :)

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe p.baschet :

    Craiova
    Sunt multe de spus ,dar le vom spune degeaba pentru ca dupa cum am spus ,sunt fara cuvinte fata de ce se intampla acolo..diferenta e simpla ,in celelalte orase suporterii ,fanii ,lumea in general, a avut rabdare ,aici dupa un an bun in loc sa se aiba rabdare sa urmeze o perioada de crestere a echipei ,se ignora f mult ca echipa asta joaca pe doua fronturi cu un lot format la inceput nu de Nisic ci de altul ,(actualul antrenor doar trage injuraturile:))echipa care nu are capacitatea de a duce doua meciuri bune in 3 zile pentru ca toti acesti jucatori sunt jucatori obisnuiti cu un anumit ritm si nimeni nu poate face minuni cu ei ,Obradovic sa fie acela si tot nimic nu rezolva .Dar cine stie intotdeauna exista o minune:)
    Bafta multa in continuare

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe p.baschet :

    :))
    Craiova campioana la baschet?Asta e o gluma f buna ,f buna:)Asteptati sa dispara Asesoftul ,de fapt nu numai Craiova ci si restul echipelor,pentru ca e greu sa iei campionatul in fata lor daca nu se investeste cat investesc ei ,ganditi-va doar la jucatorii de anul acesta adusi pe foarte multi bani..mai e mult mult pana departe:)

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      !
      A spera si a crede in ceva este un lucru pozitiv, un scop in viata te motiveaza intotdeauna sa mergi mai departe si sa lupti pentru idealul tau! Nu uita ca s noi am luat un campionat la lupta cu Asesoft si asta chiar daca am pornit cu sansa a 3-ea din doua echipe!

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • SCM CSŞ U Craiova Buzestii :

    "unsuporter"
    Cel care postai cu acest nick,daca intamplator citesti comentariul acesta,afla ca regret ca nu mai esti p-aici,si,adevarul multora din spusele tale este mai prezent ca niciodata.Te salut!

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    o gluma...
    Istoria baschetului are si...multe "glume". Craiova va fi o "gluma buna" la momentul potrivit. La fotbal poti pierde un campionat pt un gol...la baschet cateodata e greu si pt arbitri..sa scoata mingea din cos la infinit...Legat de Asesoft...nu stiu daca anul asta joaca finala...poate finala mica...:)

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe p.baschet:

      :)
      Stai linistit ,ia campionatul pentru ca fata de alte dati ,are o echipa foarte foarte buna ,crede-ma mi as dorii sa fie Craiova o gluma buna dar din pacate pe drumul asta cu dat afara jucatori adusi altii ,contestat un antrenor care lucreaza cu o echipa nefacuta de el ,injurat un manager care face baschet in Craiova de foarte mult timp ,pana anul trecut la un nivel mediocru as putea spune ,nu cred ca poate fii solutia pt ca aceasta echipa sa devina o gluma buna:) si inca ceva f important ..cu un buget extrem de mic fata de prestentiile suporterilor olteni,asta asa din auzite:)

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      Buget
      Principial ai dreptate,dr,exceptand Ploiestiul,care de ani buni lucreaza la alt nivel,este un capitol foarte discutabil.Ba mai mult de atat,multe echipe au obtinut rezultate incomparabil mai bune cand au avut bugete mai mici,pentru ca atunci au inceput sa cumpaneasca si sa cheltuiasca rational,fata de anii cand aruncau cu banii pe pereti.Si anul asta,ca sa fim limpezi,vor fi echipe cu buget spre milionul de euro(!!!) care nu vor prinde nici play-off-ul,asa ca e de discutat.

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe p.baschet:

      Corect
      Dar a existat rabdare la acele echipe ,nu s au perindat antrenori garla ,nu s au schimbat jucatorii ca ciorapii si a existat intelegere crede-ma stiu f bine ce ti spun si daca vreodata vei dori putem sta de vorba un pic altfel,poate la o poveste in Craiova

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @pbaschet
      In general ai enuntat principii corecte,dar cazul particular evident ca ramane caz particular si trebuie tratat ca atare.Altminteri,judecand corect lucrurile,pentru mine nu-i nicio mirare atata vreme cat din vara s-a plecat gresit la drum,sezonul excelent si peste asteptari facut anterior efectiv intunecandu-le mintile!Ca atare,sarabanda de greseli ce au urmat,era oarecum previzibila si e greu sa iesi dintr-o astfel de spirala.

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    • CSU Asesoft Ploiești ineacsu:

      @james
      Nu vreau sa schimb subiectul discutiei propus de tine. Deci nu ma refer deloc la Asesoft. Raman la Craiova. Acum, sincer, in Playoff, Craiova poate elimina intr-o serie 2/3 sau 3/5 doar pe Pitesti si Rovinari. Dar si acolo sansele sunt egale. Iau in considerare aproximativ primele 10 echipe din campionat (ca valoare, ca habar nu am daca vreuna din cele enumerate au sanse la playoff-chiar n-am urmarit clasamentul de ceva timp). Dar Cluj, Ploiesti, Mures, Oradea, Medias (lot complet) va pot scoate fara probleme in numar minim de meciuri. Sa nu uitam de Sibiu (care dupa parerea mea o sa se duca in jos in perioada urmatoare), Rovinari, Timisoara, echipe care pot lungi seria in 3 sau 5 meciuri. Uita-te nitel si la lungimea si valoarea bancii..

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @ineacsu
      Este parerea ta,eu unul sunt de cu totul alta parere,sigur,in ideea ca framantarile acestea(care au creat falsa impresie de valoare modesta)vor lua sfarsit!Pe de alta parte esti in mare eroare cu numarul minim de meciuri,intrucat acasa pot castiga lejer in fata oricarui adversar,inclusiv a voastra,lucru dovedit de realitate,nu doar de pareri,ca pana la daca si cu parca raman totusi rezultatele consemnate).Cred eu ca dupa etapa cu nr 20 vom avea mai multe elemente de referinta,dar nici atunci nu vom putea fi asa transanti cum esti tu,vor fi doar opinii gen "calculul hartiei".

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova JAMES :

    legat de Maric...
    Legat de "regretatul" Maric cel mai bun jucator al suporterilor oradeni..cred ca a fost aleasa o cale onorabila de despartire...sunt convins ca nu dorea sa fie prezentat maine la meciul Craiova-KK Kozuv...Oricum sa nu credeti ca la echipa de baschet din Craiova se intampla ce se intampla la echipa de fotbal...doar ca vocea suporterilor poate are o pondere mai mare decat in alte orase...care "inghit" mai usor jucatorii care "defileaza" pe teren...

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova BRYLYANTUL :

    ORADEA
    PAai voua va convine ma celor de la Oradea ca daca nu era Maric nu ati fi batut intr-un joc f prost prestat de voi jalnik chiar de ce nu il luati inapoi daca e atat de bun s-au e bun pt echipele cu care jucati voi si el sa fie adversar pt voi oricine va venii va fii mai bun ca Maric iar Nisic este jalnik nu are nici o treaba cu antrenoratul

    cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe p.baschet:

      Dar tu ai ?
      Tu esti probabil un mucios care nici nu stii cu ce se mananca baschetul si iti dai cu parerea asa ca sa fii pe aceeasi linie dar daca te intreb ceva legat de sportul asta ce vei raspunde .?nu conteaza e opinia ta foarte bine exprimati o

      cu 10 ani în urmă (10.02.2014)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM :

    !
    Ce va mai place sa va balacariti in mizerie si in vorbe de duh!

    cu 10 ani în urmă (11.02.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova leo sima :

    maric
    la cum a ratat cu nonsalanta liberele alea pe final,sa zica mersi ca nu l-am dat afara in suturi...

    cu 10 ani în urmă (11.02.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova Stiinta :

    Inger si demon
    Incerc sa va ofer aici o imagine a lui Maric , vazuta prin ochii unui suporter craiovean. De cate ori a jucat impotriva noastra (l-am vazut de 2 ori, o data in Polivalenta si o data in sala Ion Constantinescu)eu l-am perceput drept una din cele mai mari amenintari . Avea patrunderi , avea dribling ,mai pierdea el mingea sau mai rata cate o libera , insa era periculos, era penetrant si era eficient pe tabela , vedeai in dreptul lui stranse puncte , fie ca erau 15 , fie ca erau 10. Bun , s-a terminat sezonul 2012-2013 si am auzit ca Maric a semnat cu SCM Craiova . A fost una din cele mai mari bucurii ale mele , am considerat ca mutarea este una foarte buna si l-am felicitat in gand pe Toma pentru acest transfer. Au inceput meciurile de pregatire unde Maric a jucat binisor , ii intrau tritele , nu pierdea mingi aiurea si juca aproape de ceea ce juca la Oradea. Ma gandeam ca acomodarea va fi "Smooth sailing" . Dar nu a fost deloc asa, din pacate . Nu stiu daca a fost in totalitate vina lui, nu stiu daca problemele din vestiar sau concurenta pe post cu Dzambic si SOkk au fost problema, insa Maric nu a reusit sa se integreze. In tot acest rastimp de 6 luni am avut impresia ca gandul sau a fost in alta parte si ca nu isi gaseste locul la noi , din pacate . Nu ii acuzati pe suporterii craioveni ca ar fi facut ceva , nu noi l-am dat afara , el s-a dat afara prin jocul mediocru prestat . Si sa stiti ca nimeni nu a contestat valoarea sa ca om , personal l-am gasit avand o inima mare (l-am vazut cu lacrimi in ochi dupa meciul pierdut cu Steaua , l-am vazut bucurandu-se maxim in drumul catre vestiar dupa victoria din tur cu Oradea. Maric si-a dorit insa nu a putut , probabil faptul ca a fost dat afara pe usa din dos dupa 5 ani petrecuti la Oradea si-a pus amprenta asupra psihicului sau, insa nu a fost nici pe departe jucatorul de la Oradea si sa stiti ca publicul i-a acordat tot creditul din lume , chiar daca , pe mana lui se pierdusera cateva puncte importante , noi tot am crezut , pana in ceasul al 12-lea , ca Maric isi va da drumul la joc. Dar nu a facut -o. Personal regret pe de-o parte plecarea lui Maric . Cred ca decizia normala era ca antrenorul sa isi dea demisia, el a jucat cu Maric in ultimele 17 secunde , in conditiile in care stia de labilitatea psihica si de lipsa de forma a jucatorului , la care se adauga presiunea de juca in arena in care a fost idolizatrizat atatia ani . Mergem inainte , sper ca si Maric merge inainte si il vom mai vedea jucand baschet de calitate.

    cu 10 ani în urmă (11.02.2014) Raspunde
  • SCM "U" Craiova mariussorin :

    divagatii
    Comentarii foarte multe care s-au transformat in jigniri si nicio analiza pertinenta a evolutiei jucatorului Maric (nici din partea celor de la Craiova si nici a celor de la Oradea).
    Pentru analiza jocului lui Maric: http://www.frbaschet.ro/jucatori/nemanja-maric. Veti constata :
    1.A fost utilizat in medie peste 25 min,deci atat Mandic cat si Nisic i-au acordat incredere (ca parere personala Maric a fost luat pentru a fi folosit primul pe 1 urmand apoi Dzambic si Sokk).
    2.A fost titular 8 meciuri si 8 din postura de rezerva dar ca minute petrecute in joc nu este o diferenta mare (29 min-titular si 23 min-din postura de rezerva.
    3.Eficienta lui ca medie este de 5,5% (parerea mea putin pentru un jucator cu o asa carte de vizita)....dar ca o curiozitate cea mai slaba prestatie a fost in meciurile cu Oradea si anume -3%, ca medie a celor doua meciuri (fara sa se supere pe mine suporterii celor de la Oradea, este doar o constatare).
    4.In BIBL la un singur meci a fost de apreciat,in deplasarea de la Prishtina. Ca medie de eficienta 5,6% in 21 minute utilizat (tot ca medie). http://www.balkanleague.net/en/player.php?id=779
    Parerea mea: el nu s-a adaptat la Craiova,nereusind sa se ridice la nivelul cartii sale de vizita, "capitanul de la Oradea", de aici si disensiunile dintre el-conducere-public.
    Oricum nu putem decat sa-i multumim ca s-a luptat pt.culorile noastre si sa-i uram succes in cariera.

    cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe p.baschet:

      Corect
      In sfarsit un comentariu corect

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @pbaschet
      Desigur,insa nu a facut nimic altceva decat,pe baza unor cifre si intr-o prezentare edulcorata,sa exprime aceeasi realitate vizibila cu ochiul liber si pentru neofiti.

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    • SCM "U" Craiova mariussorin:

      @Buzestii
      Tipic oltenesc......multumesc!

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    • SCM CSŞ U Craiova Buzestii:

      @mariussorin
      Imi pare rau ca nu ai inteles sensul,comentariul tau a fost foarte bun,la alceva ma refeream,dar nu am vrut sa mai atat focul explicitand.

      cu 10 ani în urmă (11.02.2014)
    Raspunde
  • SCM "U" Craiova Drexler :

    Decizie corecta!
    O asteptam de mult timp!
    Maric nu merita sa mai stea la Craiova!...la fel Nisic!....sper sa urmeze si el si sa aducem un ANTRENOR!
    Nu stiu cum privesc unii meciurile de baschet,probabil cu plasma intoarsa,altfel nu poti afirma niciodata ca pe Craiova o scoate Mediasul,Clujul si chiar Oradea in minimum de meciuri!...pai domnilor Craiova a avut cu 1:30 min 7 puncte avans atat la Medias,cat si la OrAdea!.....in 99,99% din cazuri echipa care are avantajul asta CASTIGA MECIUL!....noi i-am avut pe Maric si Nisic care au vrut invers!
    Sa fie clar:Craiova anul asta are lot de primele 4!...de semifinale...daca nu ajunge acolo E DOAR DIN VINA EI!....vezi meciurile cu Steaua,Cluj,Medias,Oradea.....pe ce loc era cu victoriile astea,foarte clare la un moment dat?......in primele 2!

    cu 10 ani în urmă (11.02.2014) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!