Stiri Liga Natională de Baschet Masculin

Schimbări la U-BT. Mihai Silvășan, noul antrenor principal al echipei

Paul Olar

Paul Olar
09.06.2016

Locul patru ocupat de U-BT la finalul sezonului regulat a dezamăgit suflarea clujeană. Drept urmare, oficialii ardeleni au recurs la schimbări.

Potrivit site-ului stiridesport.ro, Marcel Țenter nu va mai fi antrenorul trupei de pe malul Someșului. Locul lui Țenter va fi luat însă de fostul său secund, Mihai Silvășan. Acesta va fi ajutat de pe margine de către Branko Cuic și Dorin Pintea.

Născut în anul 1985, Silvășan s-a retras din activitatea de baschetbalist la finalul sezonului 2014/2015, după eșecul din seria cu BC Mureș Târgu Mureș. El a evoluat doar sub maioul alb-negru, reușind să câștige, în anul 2011, titlul de campion național.

În acea echipă a lui U-BT se regăsea și Branko Cuic. Odată ce a pus ghetele în cui, Silvășan a urmat diverse cursuri de perfecționare și a obținut licența de antrenor.

Până la ora actuală, clubul U-BT nu a anunțat nimic pe cale oficială. De asemenea, se preconizează anumite schimbări și în conducere. Conform informațiilor existente, în staff-ul administrativ va fi creat un nou post de director executiv.

*Foto - sportpictures.eu

60 comentarii la aceasta stire:
  • CSM CSU Oradea adrian.or :

    Da
    Avand in vedere faptul ca sunt deja familiar cu parerea majoritatii suporterilor clujeni de aici care vroiau sa plece Tenter, as vrea sa va intreb ce parere aveti despre faptul ca ramane Silvasan si nu vine un alt antrenor (probabil strain) care are deja rezultate si de o certa experienta? Aveti incredere in faptul ca Silvasan poate sa conduca o echipa bazata pe un buget mare si cu individualitati notabile?

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      Bucurie
      Bucuria mea e prea mare acum sa judec la rece. Totusi cred ca Silva nu e pregatit de asa ceva, foarte bine ai punctat.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea DonDiablo :

    Parerea mea
    Mult lucrurile nu se schimbă zic eu.Silvasan nu are exp necesară si i va fi greu in momentele tensionate.S-a vazut asta si la antrenoru de la Mures în ultimele min din finală.Poate determiarea si dorinta de victorie vor fi mari.Mai potrivit era Pintea principal spun eu.
    Iar dacă Silvasan va fi ca Tenter cu Dykes in sus în jos nu contează ce face tot vioara 1 atunci zic că nu e bn pt U asta.

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • BC Mureș Târgu Mureș erebus:

      .
      Si totusi nu as compara Pe Silva cu Barni din punct de vdere al antrenoratului. Barni sta de ani buni langa antrenori principali ca si secund, avand timpul necesar sa-si formeze o viziune asupra jocului pe care doreste ca echipa lui sa joace. Pe cand Silva are un an de cand e secund. Dra timpul ne va confirma sau infirma cele zise. Totusi ii doresc tot binele din lume lui Silva si succes !

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Beniamin :

    ..
    Mie personal nu imi place stirea asta.. ma asteptam la ceva miscari mai inteligente, iar sezonul trecut SIlvasan mi s-a parut un fel de Tenter Jr.
    Parerea mea e ca mai bine aduceau un antrenor cu mult mai multa experienta (exemplu: Dragan Petricevic)
    Daca tot voiau sa puna in functie pe cineva care deja cunoaste echipa, Pintea mi se parea o alegere mult mai inspirata :)

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      Dragan
      Eu sunt de parere ca aveam puterea financiara de un antrenor de mai mare calibru decat Dragan. Unul care nu a mai fost pe aici.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Beniamin:

      ...
      Sunt deacord cu tine ;)
      Oricum.. neinspirata decizie!

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Beniamin:

      ...
      Sau nu se mai doreste performanta?
      Oricum sa antrenezi si intr-o cupa europena si in campionat e cam greu pt un antrenor care e in primul lui an ca principal

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea 3punkte :

    E oficial?!
    Nu este încã oficial. Dar dl Tenter unde va continua?! La care CSM?

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      La echipa nationala! Il vei vedea alaturi de ilustrul Fomestescu la anul. Echipa nationala condusa de conducatorii de joc:D

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    Raspunde
  • CSM CSU Oradea mira :

    OMG!
    Ce mutare! Eu il puneam pe Cuic :)
    Si Țepter ăă Țenter unde s-a dus?!Nu ca mi-ar fi dor de el...

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • zapacitu79:

      :)
      La orade

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • CSM CSU Oradea adrian.or:

      Da
      Unde scrie ceva de CSM? Sau de Oradea? Stiti voi ceva pe surse?

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • CSM CSU Oradea mira:

      băi!
      @zapacitu - ce se facă el p-aici? Drumul la SM nu trece prin Oradea... doar dacă s-a dus la băi, la recuperare... :)

      Silvășan nu ar fi trebuit să se ducă întîi la juniori? dar dacă un oraș cum e Clujul i-au dat pe mînă echipa, ce ne batem noi capul? (vad ca Pintea nu prea are noroc... păcat de el)

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • zapacitu79:

      :)
      Sa fie principal si achim secund :)))

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    Tenter pleacaaa!!!
    Pfffuuuu ce zi superba!!! Totusi speram sa fie adus un antrenor strain de calibru.

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca free62 :

    free62
    Pfuuu cum dracu din cei 3 sa il alegi pe Silvasan? Pot sa ma gandesc doar ca ceilalti doi au refuzat sa isi asume rolul de vioara intai...mai ales Pintea stiind prin ce a trecut. Daca era sa aleg nu alegeam niciunul din cei 3, dar daca tot era sa aleg din cadrul clubul pe cineva clar ca prima varianta ar fi fost Pintea, probabil a doua Dumitrescu, a treia Cuic. Eu am mari indoieli cu privire la antrenorul Silvasan. Poate toti 3 daca vor reusi sa faca ceva, dar nu stiu cum vor reusi sa dea indicatii toti 3, sa colaboreze la time-outuri. In era cu Pintea antrenor a mers formula asta, dar era cu totul alt context.

    Raman la parerea ca pt Cluj, pt o echipa cu sarbi buni Dragan ar fi fost varianta perfecta. E un fin tactician, un antrenor care are scheme multe pt aruncatori de 3, un om care se apara zona impecabil. Numa ca noi suntem niste idioti care nu putem sa trecme peste orgolii si nu vrem sa vedem realitatea de langa noi. Principiul acela prin care Dragan venea la 28 de ani si dadea lectii antrenorilor romani, nu cred ca va fi valabil si in cazul lui Silvasan

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu:

      dragan
      Dragan venea la 28 de ani ca antrenor. Parca si acum il vad in inconfundabilul lui sacou alb! Silvasan as putea spune ca aproape vine de pe teren.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Dragan venea si in contextul in care baschetul romanesc la nivel de antrenorat era ramas in urma rau de tot. Pana la castigarea celebrei cupa intergalactice de Jojic, nici macar nu se punea problema celui mai bun antrenor din tara(dupa mine nici dupa aia). Era Dragan si restul lumii fara discutie. Acuma nu e acelasi context, nu e acelasi gen de om si nu stiu daca sunt cunostintele. Vom vedea....pt mine ramane la fiecare schimbare regretul ca evitam acest om extraordinar.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca zol21 :

    cj
    Gata e oficial. Mult succes Silvasan si sa speram ca vei lua titlul si ca antrenor.

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca raress23 :

    Sa nu ne grabim si sa aruncam cu vorbe
    In primul rand mult succes Silva in aceasta noua postura. Personal cred ca este o sansa care trebuie fructificata. Daca vei invata din greselile facute de Tenter, vei miza si pe cartea atacului, vei arata ca echipa lupta si joaca, rezultatele vor aparea. O echipa care arata baschet in teren are publicul si suporterii de partea ei. Drumul nu va fi usor, dar nimic nu este imposibil. Multa bafta

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    parerea mea
    Tenter era normal ca trebuia schimbat dupa rezultatele avute. Speram la o rocada cu Achim ... :) De ce sa avem incepand cu Tab, antrenori care sa nu stie sa-si foloseasca jucatorii? Silvasan cred ca e o alegere hazardata. Amintindu-mi cum reactiona la time-out-uri, in vestiar cu colegii (neoficial), sau mai recent de pe banca (din pacate parca il copia pe iacobescu), daca Tenter era un impulsiv retinut, Silvasan e un impulsiv necontrolat. Eu asa il vad din ce a aratat. Nu stiu daca se va schimba. Suplimentar, impulsivitatea nu face casa buna cu ratiunea si rabdarea. Sa vedem ce jucatori va avea si cum va interactiona cu ei. Eu as fi adus un antrenor experimentat cu rezultate. Cred ca Silvasan nici macar la juniori nu a antrenat. Desi recunosc ca juniorii sunt un alt domeniu. Reiau ce am mai spus: nu oricare jucator are in traista lui bastonul de antrenor...

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Foarte corect cu remarca ca Tab stia exceptional sa isi foloseasca juctaorii, nu stia absolut deloc sa transfere jucatori, fapt care l-a si ingropat si facut de ras pana la urma. Tab cel de atunci, fara mana libera si cu echipa asta ar fi fost ceva interesant...parca, parca revad baschetul ala fascinant. Oricat ne place sau nu trebuie sa recunoastem ca am jucat cu Tab cle mai bun si frumoas baschet de la Petricevic incoace...in primul sezon desigur.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe Beniamin:

      ..
      Cred ca impulsivitatea asta a lui nu o sa il ajute in fata jucatorilor.
      Si cred ca nu o sa mai ramana multi jucatori de anul trecut o data cu nu numirea lui ca antrenor

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca ydesh_apu :

    presimtire
    S-ar putea ca stirea asta sa fie mai comentata decat finala campionatului :)))

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016) Raspunde
  • CS Politehnica Iași un moldovean :

    Silvasan
    Nici nu trebuia sa accepte. Stie foarte bine care sunt asteptarile la Cluj si totusi s-a hazardat. Cred ca era bine sa inceapa cu echipa a2a din B sau poate cu o echipa mica :Baia Mare , Iasi. Interesant ca si la fotbal fostii jucatori considera ca pot deveni buni antrenori doar prin prisma carierei de jucator. Parerea me ca se inseala marea majoritate...Sponsorii si conducerea nu au nici o scuza ca i-au facut propunerea. Presedintele Cristescu probabil ca prefera asta din motive doar de el stiute.

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • CSM CSU Oradea popsiis:

      Conducere
      Eu cred ca nu a fost decizia lui cristescu

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Eu cred ca e "vina" lui Cristescu pt acest staff. Nu am informatii, dar eu cred ca lucrurile stau ceva de genu. BT a cerut sa plece Tenter, Cristescu a vrut sa ramana. Dupa lungi discutii s-a ajuns la un compromis, pleaca aTenter da pastram staff-ul actual cu oameni de-ai locului. S-o fi discutat cu Pintea si restul, eu ma gandesc ca Pintea(probabil si Cuic) a refuzat rolul de principal din motive stiute, asa ca s-a mers pe varianta fantezista sa vina Silvasan in fata, dar echipa tehnica sa fie totusi din toti 3 si echipa condusa de un trio. In caz ca nu merge se vor lua masuri si situatia va fi remediata pe parcurs. Ceva imi spune ca asta ar fi filmul evenimentelor.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • CSM CSU Oradea DonDiablo:

      Un semnal de alarmă
      Este interesant ce spui tu.Posibil si adevărat.Dar eu mă întreb altfel.Sezonul care tocmai s-a încheiat s-a vorbit de buget urias,Dykes si altii salarii tot.Oare aceasta varianta cu Silvasan nu este una low-cost?Care sigur poate ia maxim jumate din cat lua Tenter.Oare prin numirea acestui antrenor nu e un semn de alarmă că nu se vor mai băga atâția bani?Io si intrebarea asta mi-o pun

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Nu pt interviul care prevestea demiterea lui Tenter anunta ca jucatorii sunt semnati pe 2 sezoane si nu e nicio problema, in afara de jocul prestat de echipa. Cat despre Silvasan low-cost, e greu de zis....probabil el singur ca principal e mai ieftin decat Tenter, dar totusi discutam de un staff din 3 oameni mari si lati care nu cred ca e chiar deloc ieftin.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • CSM CSU Oradea DonDiablo:

      ...
      Eu zic că stafful Tenter-Pintea si Silva era foarte costisitor.Nu cred că Branko Cuic are un salar foarte mare.Pintea e de mult la echipă un 5000 posibil să aibă.Orcum nici Silvasan nici Cuic mare exp nu au asta o să se vadă zic eu.Acuma nu stiu dacă toți juc au pe 2 sez semnate contractele.Poate Adamovic,Dykes si Pasalic da.De Zigeranovic si Todic care mi se pare un jucator foarte bun nush dacă mai i vedeți sez care urmează.O sa fie cv schimbări în lor ca la orce echipă desigur.U joacă de pe 4 în EuroChallenge cumva?

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • CSM CSU Oradea DonDiablo:

      ...
      Defapt au luat cupa si e ca la fotball cred.Deci joacă.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Acuma Zigeranovic ar cam trebui schimbat pt ca nu pare sa se adapteze si sincer vazut acuam diverse formule in timp, parca prefer un pivot mai mic si cu mana, buna, cu multa indemanare...vezi cazurile Lalo si Zoran. Cam asta e genul de pivot care pare sa se plieze cel mai bn pe jocul Clujului. E mai grue in defensiva, dar aici trebuie compensat cu inca un jucator bun si puternic pe 4. Daca asta e sa fie Todic e bn, dar cred ca ar treui gasit ceva la nivelul lui Joro daca vrem sa ne fie bn. Todic e bun, dra parca nu e totusi acolo. Joro juca singur, nu avea nevoie de antrenor

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      La staff nu cred ca e enorma diferenta intre cele 2 triouri, asa ca nu e o problema. Cand e criza iti pui un antrenor si gata, nu 3. Cand a fost Pintea desi erau bani, mai ales in al doilea sezon, a fost singur, nici macar secund nu a avut, asa ca nu e relevant. Relevant va fi ce vor face si cum

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • CSM CSU Oradea DonDiablo:

      ....
      Acuma stii cum e cu tot respectu pt Cuic tre să mănânce si el o pâine.Poate nu stii sau ai uitat cu,cine e bun prieten din conducerea de sus a BT.La fel si Silvășan e acolo pt că e fost jucător.Poate se vrea si folosirea de tineri mai mult,el retrăgânduse curând fiind fost jucător...dar aici e o probl la multe sporturi cu tinerii mai ales în baschet.Nu au abecedaru baschetului,nu sunt antrenori bine pregătiți.Auzisem pe aici chear parcă un fan U spunea.La juniori intra cn dă bani.
      Foarte interesant o să fie dacă Baciu va fi folosit mai mult.Un jucator foarte bun zic eu care mi l-as dori la Oradea.Mereu am avut impresia că nu-l înghițea Tenter,cum la noi Achim îl iubeste prea mult pe Nuhanovic.

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Cuic merita sa manance o paine, nu conteaza cu cine e prieten. Cred ca dupa ce a facut pt Cluj e prieten cu enorm de multa lume. A fost un jucator fabulos atat pt noi cta si pt orice alta echipa unde a jucat. Unde a jucat Cuic, s-a jucat finala. Nu cred ca se supara multi daca zic ca a fost cel mai important jucator al Clujului si cel mai important pt performantele Clujului in ultimii 10 ani. Daca e jumate antrenor din ce a fost ca juctaor(idei, gandire, decizii de secunda) atunci suntem campioni de acuma. Daca, daca, daca....
      La Cluj nu sunt tineri buni momentan, in afar de cei doi care joaca...Gheorghe si Kuti, care nu au greturi cand intra. Baciu saracu e asa cum e, ajuta cat poate, da nu trebuie inceput cu el.

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • CSM CSU Oradea DonDiablo:

      ....
      Intrebarea mea este unde sunt ceva tineri buni care joacă?Nu prea sunt.Putine minute...Dar aici e ideea ca multi au unele lipsuri despre unele chestii legate de baschet.Trb să prim încredere si sa joace.Realu poate juca cu Doncic prin Euroliga căre are 16,17 ani.La fel si Steaua Rosie cu puști.Da comparatia e prea mare,e vb de mentalitate si gandire in timp nu pe moment.

      Probl mare pt nationala si pt baschetu nostru legat de românii nostri este ca vezi Nicoară,Mandache chear Torok si dc nu Laci Lazar au fost e dincolo un sezon 2.S-au format si asta de vede in jocul lor la noi în camp.
      Eu unu de la Baciu astept mai multe evolutii ca din meciul 3 din semi-finala.Si de putut poate.Zigeranovic nu e cu nimic mai bun decat Baciu.

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    Raspunde
  • BC CSU Sibiu Fr3aksway :

    ..
    Mi se pare putin cam devreme pentru Silvasan sa preia o echipa cu pretentii la nivelul asta. O decizie mai corecta mi s-ar fi parut numirea lui Pitea ca si principa.

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016) Raspunde
  • U BT Cluj-Napoca studentU :

    Perfect....
    Am coborat dintr-un marfar obosit si monoton intr-o caruta cu trei roti.
    Antrenorul si omul Silvasan e nepregatit pentru antrenorat in general, ce sa mai vorbim de o echipa cu pretentii din LNBM?
    Deseori, in calitate de capitan de echipa, in situatii tensionate urla ca un descreierat la colegi.
    O alegere proasta.
    Lucrurile nu se vor schimba esential la UBT decat atunci cand va pleca Mircea Cristescu.

    cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Eh sigur, sa plece Mircea ca asa vrea galeria, adica nu vrea nimeni:)))). Cine nu ne da bani e dusman. Atsa sper ca nu se va intampla veci.

      cu 7 ani în urmă (09.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      Galerie
      Ai tu ceva cu galeria lui U. Fara ea e teatru, frate...

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Cu galeria in sine nu am nimic, cu unii de pe acolo si cu anumite comportamente am ce am. Am ce am cu anumiti oameni...e plin de cei care dau in Cristescu doar pt ca el nu e prietenul lor, iar daca nevasta lui sau Mircea au zis ca echipa e a lor, ca niste oameni rationali ar trebui sa acceptam asta pt ca asa e. Tot ce se vede ca baschet e datorat lor, nu galeriei. Cand Mircea s-a retras era o echipa in deriva fara public si fara celebra galerie in sala(!!!). Unu nu era pe acolo atunci in afar de hiena si altii de genu. La meciul cu Dinamo din 2001(si ce era Dinamo atunci) puteai sa joci fotbal pe randurile de sus. Acum cand sunt rezultate vin si fac pe desteptii. Sa vina, sa isi plateasca bilete ca toti oamenii, sa se manifeste civilizat peste tot si atunci din partea mea sa fie sanatosi. Nu am nimic cu fenomenul, dar sa fie in limitele atat a legii cat si a bunului simt. deocamdata ambele lipsesc cu desavarsire, iar pana se regleaza treburile raman la parerea ca fenomenul de "galerie" trebuie ras si reconstruit...pana invatam sa fim oameni si nu copii de-a lui RJ. Pana atunci din pacate o sa mai avem teatru.

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca studentU:

      sunteti in eroare
      Domnule free62,

      Sunteti intr-o grava eroare. Din 2004, momentul in care am ajuns in Cluj la facultate, am urmarit aproape toate meciurile de acasa ale echipei. Nu mergeam la meci doar cand nu eram in Cluj. Ei, toate meciurile astea le-am platit, nu am facut niciodata parte din nici o galerie organizata, nu mi-a platit nimeni biletul, n-am intrat moca. Cu toate astea am cantat si aplaudat din primul sau ultimul rand, cu sotia sau unul doi prieteni langa mine.
      Eu cred ca dupa 12 ani in care am contribuit financiar si spiritual la parcursul acestei echipe, am dreptul sa imi exprim o opinie.
      N-am nimic personal cu Mircea Cristescu, cel putin nu din perspectiva pe care in mod eronat ati avansat-o.
      Mi se pare un manager bun si va dau dreptate intr-o oarecare masura. Insa argumentul este pe jumatate valid. E, dupa parerea mea, comparabil cu situatia de la actualul FCSB. Ca vezi doamne, daca nu era Becali unde ajungea echipa. N-ar fi avut cine sa investeasca, managerieze, etc. Incorect. Un brand de traditie ca Steaua Bucuresti sau Universitatea Cluj vor fi intotdeauna atractive si, cine stie, poate cu alt manager s-ar fi putut mai mult. Sau poate nu...In orice caz, incheind cu ce am inceput, decizia de a-l numi pe Silvasan mi se pare una incorecta, la fel cum a fost si cea de aducere a lui Tenter. Domnul Cristescu are un orgoliu care ii altereaza capacitatile manageriale altfel bune.

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Asta cu ar fi avut cine nu prea mai exista si nu prea mai tine. Vezi echipele de handbal, nu mai zic de fotbal. Toate is U si toate nu au bani/finantare. Clujul nu e un oras in care oamenii se arunca in asa cv pt publicitate. In romani cine investeste in sport inca investeste pt publicitate si habar nu are cum s-ar face un business din asta. Si in 2001 echipa era un brand extraordinar, era singura din provincie cu 3 titluri, era priam care deschisese drumul antrenorilor sarbi, dar cu toate astea ajunsese intr-o situatie delicata fiind carata in spate de jucatorii cu experienta care jucau la Cluj ca erau acasa....Cornel, Bobo, Tibi, Mircea si inca cativa tineri si cu un antrenor de fete. Mai rau se putea doar ratarea playoff-ului. Mircea are merita mari de tot. Pe undeva pe mine ma bucura foarte mult daca discutam de spiritul Clujului, aceatsa permanenta incapatanare a lui de a avea antrenori clujeni. Face parte din felul de a fi a acestei echipe daca tot discutam de istorie, brand si altele. Sa nu uitam ca primul antrenor numit de el era o legenda, Horia Rotaru si a fost o bucurie enorma pt toata lumea. Tot el a avut curajul cu Tenter ci primele 2 sezoane cu rele si bune, dar au fost reusite. Pintea a avut un sezon reusit. Probabil acuma cu acest trio e chiar challenge-ul cel mai mare, dar daca ii iese, ii putem permite si macar pt o clipa sa fie mai arogant de atat:))

      Plus de atsa nu inteleg toate impacientarea asta. Daca nu iese, Silvasna poate fi retras oricand pe banca si adus un antrenor cu experienta...

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca u66:

      studentU
      Il ultima dvs fraza, l-ati caracterizat perfect pe dl. Cristescu. Cred ca acel orgoliu nu il lasa sa ca Dragan Petricevici sa devina antrenorul pe care noi toti ni-l dorim...

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca senna :

    intr-adevar
    Da, cu siguranta marul putred e cristescu. Problema e ca, dupa cum zicea nevasta-sa, clubul e al lor ;-)

    cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • CS Universitatea Cluj-Napoca ARM:

      U
      Gresit, clubul a fost a lor(da a lor, proprietate personala) dar acum nu mai este si el are un rol in echipa pentru ce a fost si experienta(desi se poate sa fi ramas cu ceva actiuni)!

      cu 7 ani în urmă (11.06.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe universitar :

    Fain
    Silvasan nu are experienta ca si antrenor secund si e pus principal.

    cu 7 ani în urmă (10.06.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe baloo :

    antrenor
    Chiar daca BT a pus conditia unui antrenor roman la echipa alegerea lui Silvasan este complet nepotrivita . Ca jucator a activat doar la U nu pentru ca asa a vrut el ci pentru ca nu a fost luat de altii , un jucator cu mana de 3 care chiar daca a dat 20 pct intr-un meci adversarul direct l-a depasit constant iar in acele momente urla la coechipieri ca nu e ajutat, un jucator care a dat 1 slam in ultimii 5 ani ,un jucator care se lauda ca a jucat pt. U dupa doua operatii la coloana (nu doresc nimanui asa ceva dar daca esti supraponderal si stai mai mult pe terasa decat in sala de forta nu poti sa nu ai asemenea probleme) un capitan care in momentele grele se pierde si se certa cu toti, un cartacter indoielnic pe care Pintea l-a simtit cel mai bine pe cand era antrenor principal.Sunt curios ce va face dupa 2 luni de la inceperea campionatului cand va fi din nou secundul lui Pintea .

    cu 7 ani în urmă (10.06.2016) Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    Strategie
    Toata lumea vorbeste de antrenoru, jucatori, team manageri si presedinti. Daca vrem sa ne diferentiem de restul tarii trebuie investit in antrenor care sa vina cu preparator fizic si scouting. Asta lipseste la noi, in toata tara. Atatia jucatori accidentati nu vezi nicaieri. La noi Jorovic se pregatea si juca cot la cot cu sanatosii. Fara un program diferentiat pentru el. De la inceput a venit semi accidentat deci trebuia tratat ca atare. Ma rog, ACOLO e de investit. Cand vad preparatorii actuali ma umfla rasul.

    cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Joro cred ca nu era rau sa fie in staff:D

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • CSM CSU Oradea DonDiablo:

      Foarte bn punctat
      Foarte bine punctat.Excelenta remarca.Accidentari au fost.La Oradea destule,la Steaua destule,la U au fost ceva.Nu sunt specialisti.Lumea la noi crede ca doar din medicina si drept se fac bani.Nu e asa.Conteaza mult recuperarea,stretchingu,alimentatia,hidratarea.Marile echipe platesc zeci de mil in medicina,recuperare alimentatie....Noi inca suntem in urma cu deastea.Sunt si probl legate de bani dar cred ca echipele fruntase isi pot permite.Bn legat de accidentari depinde si de fizicu fiecaruia,viata care o are...

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    Raspunde
  • CS Universitatea Cluj-Napoca senna :

    paralel
    free62, din pacate, esti cam paralel cu realitatea. Ar trebui sa citesti statutul unui club sportiv, ca sa vezi ce inseamna sau cui apartine u-mobitelco bt, mai ales de cand a devenit club de utilitate publica. iar altfel, ce mare club de baschet poate fi unul care, in atatia ani si cu atatea sute sau mii de copii legitimati de familia cristescu, n-a fost in stare sa lanseze in prima echipa nici a suta parte din jucatorii formati de Voicu Moldovan !

    cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Vai de mine ce destepti este voi. Cred ca mai sunt si altii care au auzit de cluburi sportive de utilitate publica. Cam oricine poate face asta cred ca ar face-o ca sa poata folosi bunurile proprietate publica cat mai usor sau gratis. Fizic nu a fost niciodata al, lui Mircea, dar moral el poate sa zica asta. Cat despre ce mare club e sau nu...uite ca e destul, strange oameni la meicuri de baschet mai multi decta sunt pe stadion la cele de fotbal.

      Cat despre juniori trebuie sa nu ai minte sa compari perioadele lui Voicu cu cele de dupa 2000. Difera societatea, difera orientarea copiilor si asa mai departe. De bine de rau suntem printre extrem de putinii care am mai scos juctaori si inca mai scoatem. Asa ca paraleli sunteti voi, dar chiar rau. Repet nu aveti niciun drept si e o lipsa de bun simt sa il contestati pe Mircea cata vreme inainte de el nici macra nu veneati la sala. Erati 0 barat prezenta!

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      U
      Da, s-a zbatut Cristescu. De acord. Dar, omule, iti mai zic o data: daca UBT ar fi doar BT si culorile lor ar fi galben/negru ar fi un rahat cu buget mare. Cum ai incuraja echipa? Hai Cluju? Momentan se folosesc, de toate astea (culori, palmares, traditie, brand, unii suporteri si cantece) si e caldut. Imagineaza-ti un pic DACA N-AR FI U...Ce pana mea tot vorbesti? Referitor ca numarul spectatorilor...prefer o sala cu 1000 de spectatori iubitori de U decat o sala mallivalenta cu 6000 de angajati la BT si rudele lor.

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM:

      U
      Da, s-a zbatut Cristescu. De acord. Dar, omule, iti mai zic o data: daca UBT ar fi doar BT si culorile lor ar fi galben/negru ar fi un rahat cu buget mare. Cum ai incuraja echipa? Hai Cluju? Momentan se folosesc, de toate astea (culori, palmares, traditie, brand, unii suporteri si cantece) si e caldut. Imagineaza-ti un pic DACA N-AR FI U...Ce pana mea tot vorbesti? Referitor ca numarul spectatorilor...prefer o sala cu 1000 de spectatori iubitori de U decat o sala mallivalenta cu 6000 de angajati la BT si rudele lor.

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • U BT Cluj-Napoca free62:

      free62
      Asa bun.... in concluzie ne apropiem de un numitor comun. Sigur ca litera mai inseamna ceva si culorile. Sunt chestii pt care exista cantece, e mai usor de pronuntat. Probabil ar fi mai grue cu CSM si altele. Numai ca e cam atat si nimic mai mult. E un nume si un brand bn ales, asa cum ai companii cu nume mai inspirate/simpatice sau nu. In rest nu mai are nimci in comun cu niciun spirit, cu nico veche universitate....asta cu palmaresu ma lasa rece, is titluri luate de Cluj, daca lua Gladiatoru sa zicem un titlu, eu tot in aceeasi colectie il bagam. Legat de cat e de caldut sa foloseasca acest brand. Eu cred ca echipa de baschet e fara suparare in acest moment peste brand. E cam singura care il duce in spate cu succes, asa ca nu poti sa reprosezi prea multe. Daca ai bun simt si sustii ca esti mare fan al brandului si esti trup si suflet(si alti termeni de atsia de rahat) , nu poti sa il scuipi in freza toata ziua pe Mircea, nu poti s ail injuri ca la usa cortului toata ziua pe Sabau si etc. Oamenii care au facut mai mult decat niste cantece, oameni fara de care brand-ul probabil nu mai exista. Si esti injurat efectiv de unii care is analfabeti...adica eu nu cred ca liderii is capanbili sa scrie 2 fraze corecte in lb romana. Daca maine Mircea zice gata, ne numim CSM si U ramane cu brandul palmaresul si etc, ce fac ei cu ele? Cred ca avem exemplul destul de clar de anul trecut, a mers cineva la meciurile adevaratei U? Sincer nush cine pe cien ajuta, da de suporteri aparuti ca mari critici intelepti ai spiritului si fenomenului asa peste noapte, odata cu rezultatele bunicele(ei cu mentalitati de campioni bineinteles de la masa de acasa) nu ducem deloc lipsa. Cum sa vii sa imi spui de U si galerie si aberatii cand in 2001 primvara am vazut cu ochii mei meci cu Dinamo cu un 1(!!!) spectator in partea de sus a salii, 0 galerie, un club care pe atunci era 1000% al universitatii?
      Ce vedem azi e un club privat care foloseste si ajuta un brand mai mult pt spectacolul live decta pt imagine, bani si etc, cam asta e si nimic mai mult

      cu 7 ani în urmă (10.06.2016)
    • Sepsi SIC Sf. Gheorghe stg257:

      U
      Mah io zic sa-i multumim lui Mircea pentru tot ce face ... La nivel de rezultate de echipa, "U" mai are baschetul baieti (mai avea si handbal fete da si de-astea s-a ales praful).

      cu 7 ani în urmă (11.06.2016)
    Raspunde
  • Sepsi SIC Sf. Gheorghe TDM :

    Ok
    Intre noi e o bariera uriasa de mentalitate si nu ne vom pune de acord niciodata.

    cu 7 ani în urmă (11.06.2016) Raspunde
  • FC Argeș Pitești bogdan21 :

    :)
    Cel mai potrivit antrenor ar fi fost laurentiu grigoras :) .

    cu 7 ani în urmă (10.07.2016) Raspunde

Daca nu aveţi cont puteţi să accesaţi crearea unui cont nou.

Este interzisă folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoană, autor, articol, afişarea de anunţuri publicitare, jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori sau autori ai altor comentarii. Ne rezervăm dreptul de a cenzura și şterge integral cometarii și interzicerea dreptului de a posta pe site, prin banarea / blocarea IP-ului dvs. BASCHET.RO nu răspunde pentru conţinutul postat de utilizatori în rubrica de comentarii, această responsabilitate revenind integral autorului comentariului.

După ce au fost postate, comentariile nu mai pot fi șterse sau modificate de către autorii acestora!